Întreabă pe forum Conectare
Întreabă pe forum
Forum avocaţi > Divort

Sunt majora, cu parintii divortati, vreau sa stiu procedura de solicitare a pensiei alimentare!

06-02-2015
Vizitator
In urma cu un an si jumatate, chiar inainte de a implini eu 18 ani, parintii mei au divortat prin notar, de comun acord, in urma caruia au impartit banii din vanzarea unui apartament, jumate-jumate. Momentan locuiesc cu mama, ea ma intretine financiar, eu neavand un venit. Acum sunt studenta la facultate, la buget, iar eu doresc sa il dau in judecata pe tata pentru a-i cere pensie alimentara, in conditiile in care stiu ca ar avea bani, desi nu are un loc de munca. Ce am de facut in cazul asta? Nu stiu cum sa procedez (nu stiu nici de ce acte am nevoie), ca sa solicit de la tata pensia alimentara, in conditiile in care el nu are venit. Asa ca, va rog, spuneti-mi, pas cu pas, de ce acte am nevoie, unde trebuie sa merg si cui sa ma adresez, ca sa rezolv problema intr-un timp cat mai scurt, daca este posibil. Va multumesc anticipat!
Răspunde
 06-02-2015
Brasov
0726108064
blnttunde@yahoo.com