Buna ziua ! Am 20 de ani si sunt studenta la Facultatea de Medicina din Constanta anul 1. Mama a suferit o operatie de mastectomie datorita unui cancer de san stadiu avansat in data de 07.08.2017 dupa ce s-a constatat diagnosticul in data de 06.12.2016 iar in perioada de 7 luni pana la operatie a urmat chimioterapie. Dupa operatia de mastectomie tatal meu pur si simplu s-a schimbat, nu a vrut sa o mai vada pe mama, i-a spus ca este femeie doar pe jumatate, apoi am aflat ca in perioada in care mama isi urma tratamentul dansul isi gasise pe altcineva, iar cand l-am confruntat a spus ca nu este problema noastra, ca oricum el nu vrea sa ne mai vada (deci inclusiv pe mine), ca vrea sa divorteze ca o uraste pe mama si nu este dator sa o intretina pe ea (mama a lucrat de la varsta de 17 ani din anii 80' pana in anul 1997 cand m-am nascut, iar apoi nu a mai putut munci pentru ca am fost un copil cu probleme de sanatate pana la varsta adolscentei si a trebuit sa devina casnica si sa aiba grija de mine pentru ca tatal meu era plecat mereu cu serviciul si nu era acasa decat foarte rar). Din luna ianuarie a anului 2018 a precizat ca nu ne va mai sustine financiar ca sunt banii lui nu ai nostri (cheltuie banii casei pe diferite site-uri de matrimoniale) mama i-a spus atunci sa divorteze cat mai repede si sa mearga sa se ocupe de actele pentru vanzarea apartamentului (eu si parintii mei avem domiciliul din acte in Tulcea, dar din octombrie 2016 ne-am mutat cu chirie la Constanta.Totodata tin sa precizez ca parintii mei sunt casatoriti cu acte din 1997 iar apartamentul este pe numele amandurora). Iar el a spus ca va divorta si ca va vinde apartamentul in primavara sau cand va dori el. Cum am spus si mai sus, mama nu detine venituri, dar va lua din anul 2018 timp de un an o pensie de handicap de 300 lei si nu poate munci, mai ales ca acum pe langa handicap este in perioada de recuperare, are dureri mari, a intrat intr-o depresie puternica in urma socului suferit cu diagnosticul si