Forum avocaţi > Divort

Incredintare bebelus 1 an si 8 luni

02-02-2014
Vizitator
Ma numesc Laura am 22 ani. Sunt in anul 3 eleva lla scoala de asistenti farmacisti. Momentan detin indemnizatia pt crestere a bebelusuui de 800 lei. Doresc a intenta procedura de divort datorita faptului ca sotul a devenit agresiv cu mine si asculta de parintii sai care de altfel stiu sa minta f bn. Mi a zis k imi vor lua bebellusul si vor spune ca eu sunt cea agresiva. Locuim in garsoniera fara conditii bune a socrilor mei iar ei mai au si o casa cu 5 camere la tara. Pe mine ma sustine mama si bunica care de altfel detin o casuta cu 4 camere la tara. Precizez k sotul meu are 2 joburi part time si cumulat are un venit de 800 lei. Impreuna nu detinem decat banii de pe nunta in valoare de 26000 ron. Nu ma intereseaza banii. Doresc un singur lucru fara de care nu m as vedea: sa stiu ce sanse am sa obtin custodia totala a bebelusului. Multumesc anticipat
Răspunde
 12-02-2014
Bucuresti

1. sunt foarte rare cazurile in care copilul este incredintat tatalui. nu va faceti probleme.
2. aveti nevoie de bani pentru copil. cereti in instanta obligarea tatalui la pensie de intretinere, chiar daca nu inaintati divort.
succes

Răspunde
Răspunde
Răspuns rapid

Nume: (Postezi ca vizitator. Ai cont pe site? Autentifică-te)

E-mail:

Răspunsurile primite de la avocații înscriși pe forum nu reprezintă consultanță juridică. Consultanța juridică plătită, în cadrul unui cabinet de avocatură, presupune un studiu mai aprofundat al cauzei și documentelor și angajează răspunderea avocatului consultat. În toate cazurile, vă recomandăm să vă programați la un cabinet de avocatură pentru acordarea unei consultanțe juridice plătite.

Top avocați activi pe forum

Av. Bratulescu Adela

1

Telefon: 0746938774

Locație: Bucuresti

Puncte: 1104

Ultimul răspuns

Avocat Adrian-Nicolae ALBU

2

Telefon: 0721393939

Locație: București

Puncte: 361

Ultimul răspuns

Avocat Petrescu C.

3

Telefon: 0721727157