Forum avocaţi > CEDO

Risc radiologic III - grupa de munca

25-10-2014

Lucrez ca si asistent radiolog intr-o unitate de radiologie de categorie de risc radiologic III din anul 1996. In 2012 am intentat un proces pentru castigarea grupei I de munca, conform Ordinului 50/1990, pentru perioada 1996-2001, proces pe care l-am castigat alaturi de colegele mele din serviciul de radiologie. A urmat un al doilea proces in 2013, cerand grupa I de munca pentru perioada 2001-pana in prezent, cu continuitate, avand acelasi loc de munca, proces pe care l-am castigat initial si l-am pierdut la recurs pe 16.10 2014. Colegele mele au castigat acest al doilea proces, hotarare pe care am depus-o in dosarul meu pentru a arata faptul ca exista un precedent (degeaba). Am depus la dosar tot ce era necesar: autorizatii, fise dozimetrice, fise medicale, hotarari judecatoresti, chiar si adeverinte prin care se arata ca doi colegi ce au lucrat peste 20 de ani in radiologie au murit de cancer. Nu inteleg cum e posibil sa lucrez in acelasi mediu, pe aceleasi aparate radiologice, in aceleasi conditii de risc cu colegele mele, ele sa beneficieze de grupa I de munca, iar eu nu.Cum e posibil ca pana in 2001 sa mi se recunoasca acest drept si din 2001, nu? Pe ce criterii suntem diferiti in fata legii?! Mai mult, in iulie 2014 s-au transferat doua fete din serviciul de obstetrica-ginecologie, asistent generalist (NU RADIOLOG) ce au scris pe decizie ca sunt incadrate cu grupa I de munca (conditii speciale), direct, fara proces, fara nimic. De ce unii sunt obligati sa-si castige drepturile doar prin procese si nici macar asa nu le sunt recunoscute? Sunt singura din serviciul de radiologie care nu beneficiez de grupa, lucrand "cot la cot" cu celelalte colege cu grupa I. Pot rezolva ceva la CEDO? Daca da, as avea nevoie de ajutor. Multumesc anticipat!
Răspunde
 29-10-2014

Bucuresti
0721727157 (Doar pt. programări)
av.carmen.petrescu@gmail.com
https://aavocat.net
Facebook