în comunitatea avocatnet.ro 10 AZI 20+ de formule și alte funcții Excel pentru construirea rapoartelor de care ai nevoie într-un singur curs Discuție deschisă în Societăţi comerciale Refuz retur varvea@yahoo.com Utilizator 00:51, 24 Ianuarie 2019 Bună dimineața! Mă aflu în următoarea situație: În data de 12.10.2018, am cumpărat de la o firmă anumite produse. În data de 15.10.2018, când am primit marfa, am constatat faptul că marfa trimisă nu e conformă cu cea promisă. Am contactat firma, dar nu a dorit să accepte pe cale amiabilă returul, motiv pentru care am făcut plângere în acest sens la ANPC. În data de 5.11.2018, am primit răspunsul de la ANPC în care mi se confirmă faptul că am dreptul la retur. Am contactat reprezentanții firmei care mi-au spus că în luna noiembrie nu pot returna marfa întrucât sunt plecați din țară, iar în luna decembrie depozitul firmei va fi închis. În luna ianuarie, am incercat sa iau legatura cu reprezentații firmei, dar nu am reușit să iau legătura cu aceștia. În data de 22.01.2018, am expediat marfa, dar aceștia au refuzat să primească produsele, deoarece spun că am nu am respectat termenul legal de 14 zile calendaristice. În conformitate cu prevederile OUG 34/2014, art. 10, alin(1), dreptul de retur, în cazul în care firma nu mă înștiințează și nu-mi trimite formularul de retur, termenul de retur se prelungește până la un an de zile. Ce mă sfătuiți să fac în continuare? Am dovadă că inițial nu au acceptat returul(răspunsul de la reclamația la ANPC, dovadă de la firma de transport că marfa a fost refuzată). Cumpărăturile au fost făcute pe persoană fizică; marfa a fost achitată prin transfer bancar; produsele erau non-alimentare. Vă mulțumesc! |
|