Forum avocaţi > Civil

Obligare plata daune de catre parat si recuperare de la asigurare

14-03-2019
Vizitator
Buna seara! Am avut un proces dupa un accident rutier in care Spitalul imi cere despagubiri pentru spitalizarea si operatia unei victime si care s-a terminat cu urmatoarea solutie: obliga paratul sa plateasca suma de 3625 de lei + dobanzi pana la efectuarea platii si obliga chemata in garantie(societatea de asigurare RCA) sa plateasca paratului suma + dobanzi. Problema este ca sunt student si nu am venituri. Are rost sa fac apel, sa mai pierd bani si timp? Se poate rezolva ca Spitalul sa primeasca banii direct de la asigurator, fara a ma mai implica si pe mine?
Răspunde
 15-03-2019

Bucuresti
0723639378
av_gabrielagerber@hotmail.com
www.avocat-gerber.ro
Facebook
Obligatia ta de plata va fi preluata de catre chematul in garantie, insa nu se poate ca tu sa lipsesti din dosar de vreme ce tu esti cel vinovat. Societatea de asigurari a preluat riscul si va despagubi spitalul prin mecanismul politiei RCA.

Singura varianta pt apel e daca nu esti vinovat sau daca suma ceruta de spital este nejustificat de mare, ceea ce nu cred ca este cazul.

Av.Gabriela GERBER - experienta 20 ani exclusiv in avocatura Baroul Bucuresti

Dedicarea, pasiunea pt aceasta profesie, empatia fata de nevoile clientilor, perfectionarea continua ma determina zi de zi sa caut solutii, sa ofer sprijinul si sa intrebuintez toate resursele, cunostintele si experient
Răspunde

Răspuns util?

DA NU
 15-03-2019
Vizitator
Nu intentionez sa lipsesc din dosar. Pe mine ma interesa doar daca exista vreun demers ca asiguratorul sa plateasca direct suma spitalului, fara a mai fi nevoie sa o platesc eu, pentru ca nu am de unde. Momentan, din cate am inteles, eu trebuie sa fac rost de acea suma, sa o platesc si dupa sa ma duc si sa recuperez banii de la asigurator, ceea ce ma astept sa dureze cat doresc ei de mult
Răspunde
Răspunde
Răspuns rapid