|
23-01-2021 |
 | Dannyetlv
|
| Bună ziua! Pe cnas scrie așa "Categorii de persoane beneficiază de asigurare, fără plata contribuţiei: a) copiii până la vârsta de 18 ani, tinerii de la 18 ani până la vârsta de 26 de ani, dacă sunt elevi, inclusiv absolvenţii de liceu, până la începerea anului universitar, dar nu mai mult de 3 luni de la terminarea studiilor, ucenici sau studenţi" La Casa de Pensii e închis acum, nu pot suna în weekend. Eu încă sunt asigurat, fiind student, la începutul lui aprilie (4 aprilie) împlinesc 26 de ani. Întrebarea mea este: Pentru casa de asigurări eu apar ca și asigurat până la sfârșitul lunii în care împlinesc 26 de ani sau 4 aprilie e ultima zi și începând din 5 aprilie trebuie să plătesc contribuția? Mulțumesc! | |
|
|
|
23-01-2021 |
 | Av.STARJIL M. ✓ Prahova 0742251721Whatsapp marina.starjil@gmail.com
|
| Drepturile de asigurare încetează după 3 luni de la ultima plată a contribuţiei. | Avocat Marina STARJIL marina.starjil@gmail.com https://dreptul-familiei.ro/ Experienta de 25 de ani in domeniul juridic (civil, penal, comunitar si international). | |
|
|
|
|
23-01-2021 |
 | Dannyetlv
|