Forum avocaţi > Civil

Copil născut în străinătate...

04-03-2021
Vizitator
Buna ziua. Am nevoie de niște sfaturi. Povestea mea pe scurt este urmatoarea:
Sunt insarcinata in 5 luni, locuiesc în Germania iar tatăl copilului a hotărât sa plece în Romania deoarece parintii lui sunau săptămânal ca nu pot trai fără el, îl șantajau emoțional ca ii vor găsi "reci", ca vor muri din cauza lui, ca nu mai are cine sa le dea o cana de apa....sunau la 3- dimineata ca le e rău ca le a crescut tensiunea , noapte după ora 23. El mi-a a spus ca știe ca nu l va ierta Dumnezeu dar nu poate sa si aibe parintii pe conștiința si a decis sa plece. Eu vreau sa raman In Germania, sunt asistent medical. Îmi doresc ca fiica mea sa si scunoasca tatal dar nici nu as vrea sa ma șantajeze atunci când voi avea nevoie de o procura ceva. Nu stiu cum sa procedez, nu stiu cum va evolua relația dintr e noi în calitate de parinti nu de soti. Fetita a fost conceputa în Germania și îmi doresc sa rămânem aici, consider ca are un viitor mai bun decât în România. Sunt șanse sa fiu obligata in vreun fel sa ma intorc on tara daca tatal va cere asta în instanta? Ati mai auzit de astfel de cazuri în care parintii locuiesc în tari diferite...? Cum se procedează cu programul de vizita....etc....

Sa mai adaug...eu nu am cetățenie germana și nici fetita nu va avea. Fata va avea adresa de domiciliu cu mine în Germania. Voi avea nevoie de semnatura/procura de la tata pt scoala, medic etc? As putea merge cu fetita în vacanta în Romania fără procura de la tata? 
Mentione ca în viitor voi apela la un avocat neamt sa ma sfătuiesc cu acesta.