Joi, 24 August 2023, am dus la reparat un lănțișor din aur. Singurul defect îl reprezenta cheița care era defecta. Mi s-a comunicat ca schimbarea cheitei costa 40 RON și îl pot ridica sâmbătă. Toate bune și frumoase, mi s-a dat o chitanța și am lăsat bijuteria la reparat fără sa realizez ca ar trebui sa fac poze la absolut toate detaliile înainte sa am încredere. Important de menționat este ca Atașat de celălat capăt al lantisorului era o pietricica care era vizibila doar pe o parte, puțin rozie și relativ mică ca și dimensiune. Când am fost sa ridic lănțișorul, cheița era schimbată, iar doamna de la tejghea mă grăbea sa semnez pentru ridicare de îndată ce mi-a arătat noua incheietoare. Însă de îndată ce am observat piatra din capatul celălalt am realizat ca nu e a mea. Era mai mare, alba si puțin transparentă, si era vizibila pe ambele părți. Practic, a fost schimbată cu suport cu tot. Deci, este exclusă orice scuza ca ar fi căzut din greșeală pietricica mea si au înlocuit-o cu o alta. Am încercat sa comunic cu una din doamne si sa le explic situația la care dînsa a negat zicând ca, totuși, va lua legătura personal cu cei ce s-au ocupat de reparație. Eu am insistat ca voi găsi poze in cele din urma cu detalii ale acestei pietre ca sa ii arat ca nu seamănă absolut deloc, ceea ce am făcut o ora mai târziu când am revenit la magazin. De data aceasta ea mi-a zis ca trebuie poze originale de la producător întrucât pozele de când îl purtam nu erau clare îndeajuns. Am insistat ca nu pot ridica si semna im acest caz si ca “problema” poate deveni o soluție foarte ușor doar prin a înlocui la loc pietricica. Azi, 28 August 2023, m-a sunat aceeași doamna zicând ca cei ce au reparat si prin urmare compania neagă înlocuirea pietricelei si ea nu mai poate face nimic. Help! ANAF doar?! Consider sa si dau compania in judecată deși e puțin dificil având in vedere ca eu locuiesc in UK. |
|