Forum avocaţi > Civil

Plata online - comerciantul si banca nu si-au indeplinit obligatiile

 25-07-2025
AvatarAdrian.jecan


Am comandat acum mai bine de o luna 2 produse de pe emag, de la 2 comercianti diferiti. Un produs a ajuns, unul n-a mai ajuns niciodata. Ultimul status in contul online emag e: colet predat curierului. Statusul de la curier e ca nu mai poate fi livrat si sa contactez expeditorul: https://sameday.ro/#awb=4EMGLN120614966001.
Ideea este ca am contactat Emag de mult timp, in repetate randuri si de fiecare data am primit acelasi raspuns: departamentul abilitat se ocupa de situatie. Intre timp am contactat BT pt ca am platit cu cardul lor si stiu sigur ca sunt legi care ii obliga sa ma protejeze in cazul platilor la distanta daca nu primesc produsul sau serviciul sau daca nu-l primesc conform descrierii. Asa ca am contestat tranzactia, cu toate dovezile disponibile.
Intre timp am primit raspuns de la Emag pe mail ca a fost pierdut coletul si ca imi voi primii banii inapoi in termen de x zile lucratoare. Au trecut de 2 ori mai multe zile lucratoare si tot n-am primit banii.
Am sunat din noi la BT sa urgenteze situatia si astazi am primis SMS de la ei ca a fost respinsa contestatia mea. Dar din cate stiu sunt si obligati sa detalieze motivul respingerii. Am sunat eu la ei si la telefon au spus ca au contactat comerciantul si ca comerciantul a spus ca mi-a fost livrat coletul. Desi nu exista nicio confirmare a livrarii, nicaieri, ba din contra.
Acuma ideea e ca pt situatia cu Emag pot sa merg mai departe la OPC si suma oricum e mica. Dar vreau sa dau in judecata BT-ul pt ca nu si-au indeplinit obligatiile fata de mine. Din cate stiu, unt legi la nivel de UE la care a trebuit sa ne conformam si sunt obligatii internationale de la Mastercard (in cazul cardului meu) care obliga institutiile bancare sa protejeze consumatorii.
Răspunde
 13-09-2025
AvatarAlin_cel_Fin
Vizitator
BT e cea mai proasta banca din Romania! Daca ar fi sa ia actiune toti clientii, nu ar mai avea BT timp de finante deloc, ca ar avea numai infatisari in tribunal cu procese pierdute si daune platite!
Răspunde
 13-09-2025
AvatarAlin_cel_Fin
Vizitator
Cea mai buna solutie, sa nu iti pierzi timpul si banii cu incompetentii de la BT: inchide-ti contul si schimba banca, mentionandu-le motivul (toti ar trebui sa faca asta) -> ei pierd clienti, si implicit profit, pana cand vor da faliment.
Răspunde
Răspunde
Răspuns rapid

Nume: (Postezi ca vizitator. Ai cont pe site? Autentifică-te)

E-mail:

Răspunsurile primite de la avocații înscriși pe forum nu reprezintă consultanță juridică. Consultanța juridică plătită, în cadrul unui cabinet de avocatură, presupune un studiu mai aprofundat al cauzei și documentelor și angajează răspunderea avocatului consultat. În toate cazurile, vă recomandăm să vă programați la un cabinet de avocatură pentru acordarea unei consultanțe juridice plătite.

Top avocați activi pe forum

Av.Starjil Marina

1

Telefon: 0742251721Whatsapp

Locație: Prahova

Puncte: 1424

Ultimul răspuns

Av. Bratulescu Adela

2

Telefon: 0746938774

Locație: Bucuresti

Puncte: 1106

Ultimul răspuns

Avocat Adrian-Nicolae ALBU

3

Telefon: 0721393939

Locație: București

Puncte: 364

Ultimul răspuns

Av. Dancu Cosmina

4

Telefon: 0740863366

Locație: Baroul Sibiu

Puncte: 0

Ultimul răspuns

Avocat? Înregistrați-vă, răspundeți pe forum și intrați în clasament.