Forum avocaţi > Civil

Card Cetelem neactivat apar la Biroul de credite cu datorie

 14-05-2015
AvatarManolachi C.
Vizitator
Subsemnata Manolachi C. vă aduc la cunoștință următoarele:
În anul 2012, m-am prezentat la magazinul Flanco Bârlad pentru a achiziționa o mașină de spălat. Reprezentantul magazinului(Flanco/Cetelem) mi-a comunicat (și se poate confirma), faptul că voi primi atașat la contract, prin poștă, un card pe care dacă NU am să-l activez/folosi, nu va fi nici o problemă, ceea ce am și făcut. Precizez că NU am folosit acest card (nici măcar nu am desfăcut plicul).
Menționez că atât timp cât am primit factură prin poștă de la magazinul Flanco, am plătit acele facturi pe care am chitanță. Precizez că am sunat odată la îndrumarea celor de la Flanco Bârlad, la Cetelem la un nr. de telefon dat tot de la magazinul Flanco și am solicitat să mi se înregistreze convorbirea prin care am solicitat închiderea /anularea cardului deoarece nu intenționez să-l folosesc. Nu am primit nici o înștiințare telefonică sau scrisă că aș mai am ceva de plată la acea mașină de spălat așa cum ar fi fost corect.
Precizez că m-am prezentat la o bancă din Bârlad pentru o simulare a unui credit și d-na respectivă m-a verificat în baza de date cu cnp-ul și m-a găsit cu bulină neagră deoarece figurez cu un credit/card de 4.200 lei la Cetelem ca și datorie.
Abia atunci am venit acasă, am luat plicul și m-am prezentat la magazinul Flanco Bârlad pentru a cere lămuriri. Am desfăcut plicul în prezența persoanei respective de la magazin, a văzut plicul în care era cardul lipit pe acel document (oferta) care l-am primit în plic și pe care îl atașez la prezenta adresă.
De la magazin mi-au spus că nu mai depinde de ei și mi-au dat nr. de tel. 0750 100 101 și să accesez tasta 5. Am sunat pe data de 01.04.2015, am dat datele cerute, m-au verificat și mi s-a comunicat că nu figurez cu cardul activat. Mi s-a solicitat o adresă de email pentru a mi se trimite o adeverință de lichidare. Am revenit la alte nr. de telefon luate de pe oferta care am primit-o odată cu cardul: 0750 100 101 tastele 2 și 7, și 0213 051 221 și mi-au spus la fel, că nu am nimic de plată, că nu apar cu acest card activat.
Pe data de 07.04.2015, am fost sunată de la nr. 0374 310 357 și mi-a comunicat faptul că acea adeverință de lichidare nu poate fi trimisă deoarece dosarul meu a fost preluat de către o firmă de recuperări Eos, chiar dacă contractual a fost încheiat cu Cetelem. Am explicat pentru a nu știu câta oară situația, am încercat să discut pe persoana respectivă, dar d-l respectiv care m-a sunat mi-a spus că degeaba vorbim de 12 min. că el nu mă poate ajuta decât cu un nr. de tel. 0213 055 490. Am sunat dimineață 08.04.2015, la nr. de telefon indicat și mi-a spus d-ra care a răspuns să mă adresez înscris la adresa de email infocetelem.eos.@eos-info.ro pe care mi-a dat-o pentru a primi un grafic de plăți, efectiv cât am plătit la acea mașină de spălat și pentru a verifica și dumneaei mai departe.
Menționez încă o dată că acest card nu a fost folosit/activat niciodată și se află în posesia mea și numai a mea de la data primirii prin poștă. Vin cu o precizare: Bunul respectiv(masina de spălat) si contractul încheiat au fost ridicate de la magazine în aceeași zi. Cardul a venit prin poștă la cîteva zile mai târziu. Dacă nu aș fi primit acest card(refuzam) aș fi mai fost în situația aceasta?
În ziua de 24.04.2015 am revenit la eos-ksi cu un telefon și mi-au spus că n-au primit nimic. Am retransmis prin mail documentele scanate, mi-au confirmat primirea lor cu nr. de înregistrare. Am primit răspunsul prin posta si mi-au scris cei de la Eos.ksi ca am datorie de 1755,81 lei și că ei nu pot să îmi dea adeverință de lichidare decât dacă plătesc această sumă și doar pentru această sumă, că ei nu știu care este situația reală și să mă adresez la Cetelem. M-am readresat la Cetelem înscris si telefonic dar n-am primit nici un raspuns.
Cu respect manolachi C.
Răspunde
Răspunde
Răspuns rapid

Nume: (Postezi ca vizitator. Ai cont pe site? Autentifică-te)

E-mail:

Răspunsurile primite de la avocații înscriși pe forum nu reprezintă consultanță juridică. Consultanța juridică plătită, în cadrul unui cabinet de avocatură, presupune un studiu mai aprofundat al cauzei și documentelor și angajează răspunderea avocatului consultat. În toate cazurile, vă recomandăm să vă programați la un cabinet de avocatură pentru acordarea unei consultanțe juridice plătite.

Top avocați activi pe forum

Av.Starjil Marina

1

Telefon: 0742251721Whatsapp

Locație: Prahova

Puncte: 1424

Ultimul răspuns

Av. Bratulescu Adela

2

Telefon: 0746938774

Locație: Bucuresti

Puncte: 1106

Ultimul răspuns

Avocat Adrian-Nicolae ALBU

3

Telefon: 0721393939

Locație: București

Puncte: 364

Ultimul răspuns

Av. Dancu Cosmina

4

Telefon: 0740863366

Locație: Baroul Sibiu

Puncte: 0

Ultimul răspuns

Avocat? Înregistrați-vă, răspundeți pe forum și intrați în clasament.