Forum avocaţi > Civil

Reziliere abonament coasigurati regina maria

 30-07-2015
AvatarLiviu Nicorescu
Vizitator
Buna ziua,
Ma scuzati ca deranjez cu problema mea, dar poate ma ajuta cineva cu un sfat macar.

Am facut un abonament pentru 3 coasigurati, sub contract, cu cei de la regina maria, incepand cu data de 01.02.2015. Am platit prima factura, pentru primele trei luni din contract. Din motive financiare, dar si din considerente de distanta ( locuiesc la peste 30 km de centrul lor ), i-am rugat sa punem capat contractului, deoarece coasiguratii nu au beneficiat de nici un serviciu. Am primit doar notificari din partea lor, nici o sugestie legata de acel contract in care scrie ca " in schimbul serviciilor oferite contractantului, acesta se obliga sa achite pretul abonamentului". Este stipulat in contract ca perioada minima este de un an, timp in care, daca nu achit contravaloarea facturilor, voi fi "obligat prin orice mijloace la plata contravalorii a 80% din valoarea cumulata a abonamentelor pentru perioada minim contractata". Intreb si eu : ce fel de contract este acela in care doar o parte plateste obligatoriu? ( Da, stiu, asta trebuia sa ma intreb inainte de a semna :((( ) si daca, dupa expirarea perioadei contractuale coasiguratii nu au beneficiat de nici un serviciu din partea lor, am dreptul sa-mi cer suma de bani inapoi???
Răspunde
 31-07-2015
AvatarAvocat Ciorobea Aurora

Campina

aurora.ciorobea@opticnet.ro
Tot ce va intereseaza acum trebuie sa existe in contractul semnat deja, si da, trebuia sa va interesati inainte de semnarea contractului. Cititi atent contractul si daca nu va descurcati, apelati la serviciile unui avocat ca sa va lamureasca ce puteti face. Mai ales clauzele de de reziliere.Este foarte important ce clauze contine contractul si uneori o virgula poate schimba sensul propozitiei.
Deja din ce ati trecut aici, o clauza este nerespectata: "IN SCHIMBUL SERVICIILOR OFERITE contractantului, acesta se obliga sa achite pretul abonamentului". Nu s-a oferit niciun serviciu, dar aceasta clauza se interpreteaza astfel: daca cei 3 coasigurati sau unul dintre ei ar fi avut nevoie de serviciile medicale, ar fi apelat la acel centu de sanatate si le-ar fi primit probabil. Daca nu au apelat...ce s aprimeasca? Deci in final, a fost vorba de un serviciu nesolicitat nu neacordat.
In lipsa unei alte incalcari a prevederilor contactului de catre centru nu putem vorbi de o reziliere a contractului.
Oricum suma achitata nu o puteti solicita decat daca ati solicitat un serviciu si nu v-a fost acordat, nu daca nu exista nicio solicitare pentru ca nu a fost nevoie. In lipsa cunoasterii continutului contractului pot doar sa va spun ca, mai mult ca sigur, va fi nevoie sa platiti pentru intregul an si sa fiti atent sa nu vi se prelungeasca automat contractul. Cred ca va fi nevoie de o notificare din partea dvs. cu ceva timp inainte de implinirea acelui an.
Răspunde

Răspuns util?

DA NU
Răspunde
Răspuns rapid

Nume: (Postezi ca vizitator. Ai cont pe site? Autentifică-te)

E-mail:

Răspunsurile primite de la avocații înscriși pe forum nu reprezintă consultanță juridică. Consultanța juridică plătită, în cadrul unui cabinet de avocatură, presupune un studiu mai aprofundat al cauzei și documentelor și angajează răspunderea avocatului consultat. În toate cazurile, vă recomandăm să vă programați la un cabinet de avocatură pentru acordarea unei consultanțe juridice plătite.

Top avocați activi pe forum

Av.Starjil Marina

1

Telefon: 0742251721Whatsapp

Locație: Prahova

Puncte: 1424

Ultimul răspuns

Av. Bratulescu Adela

2

Telefon: 0746938774

Locație: Bucuresti

Puncte: 1106

Ultimul răspuns

Avocat Adrian-Nicolae ALBU

3

Telefon: 0721393939

Locație: București

Puncte: 364

Ultimul răspuns

Av. Dancu Cosmina

4

Telefon: 0740863366

Locație: Baroul Sibiu

Puncte: 0

Ultimul răspuns

Avocat? Înregistrați-vă, răspundeți pe forum și intrați în clasament.