|
10-02-2016 |
 | PanaMea
|
| Buna ziua, Am 22 de ani si in urma cu cativa ani am mostenit 75% dintr-un apartament. In momentul de fata, urmeaza sa actionez in instanta pentru a putea 'cumpara' si restul de 25%. Intrebarea mea este: de ce acte am nevoie pentru a obtine o esalonare sau o reducere pentru taxa judiciara de timbru, tinand cont ca sunt studenta si nu mai sunt angajata? Va multumesc! | |
|
|
|
10-02-2016 |
 | Avocat Ciorobea Aurora ✓ Campina
aurora.ciorobea@opticnet.ro
|
| Puteti solicita instantei acordarea de ajutor public judiciar.Daca nu va aproba ajutor integral, va face o reducere si/sau esalonare, Ca dovezi, adeverinta de studenta si cererea de acordare a ajutorului public judiciar.. | |
|
|
|
|
10-02-2016 |
 | PanaMea
|
| Va multumesc pentru raspuns! Inca o intrebare: in cazul in care nu dispun,in timp util, de adeverinta de stundenta mai este o alta posibilitate? | |
|
|
|
10-02-2016 |
| Depuneți toate celelalte acte și nr cererii de eliberare a adeverinței. Puteți depune ulterior, până l soluționarea cererii. | Cereți o CONSULTAȚIE JURIDICĂ Avocat Adrian-Nicolae ALBU (28 de ani de experiență). 0721.39.39.39. Prezentare servicii pe www.albuavocat.ro | |
|
|
|
|
11-02-2016 |
| Adeverinta de la ANAF ca nu realizati venituri. Chiar daca sunteti studenta puteti aveai venituri din activitati independente (PFA) etc... Pentru consultatii juridice ma puteti contacta la numarul de telefon afisat mai jos. | |
|
|
|
11-02-2016 |
| Buna ziua! Introduceti actiunea in instanta, si apoi solicitati cerere de ajutor public judiciar. In dovedirea acesteia, depuneti adeverinta de student si adeverinta de la Anaf cum ca nu realizati venituri. Pentru mai multe informatii, ne puteti contacta la datele de mai jos. | In cazul in care doriti mai multe informatii, sau asistenta juridica/reprezentare ne puteti contacta la datele de mai jos. Avocat Roxana Dumitru, tel. contact 0762.633.618, mail avroxana_dumitru@yahoo.com | |
|
|
|
|
11-02-2016 |