Forum avocaţi > Civil

Am nevoie de informatii legate de taxa judiciara de timbru

10-02-2016

Buna ziua,
Am 22 de ani si in urma cu cativa ani am mostenit 75% dintr-un apartament. In momentul de fata, urmeaza sa actionez in instanta pentru a putea 'cumpara' si restul de 25%. Intrebarea mea este: de ce acte am nevoie pentru a obtine o esalonare sau o reducere pentru taxa judiciara de timbru, tinand cont ca sunt studenta si nu mai sunt angajata?

Va multumesc!
Răspunde
 10-02-2016

Campina

aurora.ciorobea@opticnet.ro
Puteti solicita instantei acordarea de ajutor public judiciar.Daca nu va aproba ajutor integral, va face o reducere si/sau esalonare, Ca dovezi, adeverinta de studenta si cererea de acordare a ajutorului public judiciar..
Răspunde

Răspuns util?

DA NU
 10-02-2016

Va multumesc pentru raspuns!

Inca o intrebare: in cazul in care nu dispun,in timp util, de adeverinta de stundenta mai este o alta posibilitate?
Răspunde
 10-02-2016

București
0721393939
albu.avocat@gmail.com
albuavocat.ro
Facebook
Depuneți toate celelalte acte și nr cererii de eliberare a adeverinței. Puteți depune ulterior, până l soluționarea cererii.

Cereți o CONSULTAȚIE JURIDICĂ
Avocat Adrian-Nicolae ALBU (28 de ani de experiență).
0721.39.39.39.
Prezentare servicii pe www.albuavocat.ro
Răspunde

Răspuns util?

DA NU
 11-02-2016

Adeverinta de la ANAF ca nu realizati venituri. Chiar daca sunteti studenta puteti aveai venituri din activitati independente (PFA) etc...

Pentru consultatii juridice ma puteti contacta la numarul de telefon afisat mai jos.
Răspunde
 11-02-2016

Bucuresti
0762633618
avroxana_dumitru@yahoo.com
https://bucuresti.cylex.ro/firma/cabinet+de+a
Facebook
Buna ziua!

Introduceti actiunea in instanta, si apoi solicitati cerere de ajutor public judiciar.
In dovedirea acesteia, depuneti adeverinta de student si adeverinta de la Anaf cum ca nu realizati venituri.

Pentru mai multe informatii, ne puteti contacta la datele de mai jos.