Forum avocaţi > Civil

Cum reziliez un contract Telekom fara plata taxei aferente?

 23-05-2017
AvatarElena Apostol
Vizitator
Nu sunt multumita de serviciile Telekom! Am avut probleme cu semnalul, a durat foarte mult pana la remedierea problemei, am fost scutita doar o luna de la plata desi problema a fost mai bine de o luna jumatate, am facut cerere scrisa pt a primi factura tiparita si inca nu primesc, pur si simplu nu vor sa trimita! Vreau sa inchei colaborarea cu ei, iar daca nu le folosesc serviciile, sa nu mai platesc nimic. Mentionez ca nu am de la ei decat abonament de internet si voce 0, nu am achizitionat nimic altceva!
Răspunde
 23-05-2017
AvatarAvalexandrapop@gmail.com pop
Vizitator
Trebuie trimisa o notificare de reziliere a contractului, cu confirmare de privire
Răspunde
 23-05-2017
AvatarAdisan

București
0721393939
albu.avocat@gmail.com
albuavocat.ro
Facebook
Trebuie să studiați condițiile generale ale contractului Telekom. În principiu, nu puteți rezilie fără plata unei taxe. Dacă spuneți că serviciile nu sunt prestate în parametrii corespunzători, puteți cere rezilierea fără plata unei taxe, dar este necesar ca neconformitatea să fie constatată/recunoscută de Telekom.

Cereți o CONSULTAȚIE JURIDICĂ
Avocat Adrian-Nicolae ALBU (28 de ani de experiență).
0721.39.39.39.
Prezentare servicii pe www.albuavocat.ro
Răspunde

Răspuns util?

DA NU
 24-05-2017
AvatarAv. Bratulescu Adela

Bucuresti
0746938774
adela_bratulescu@yahoo.com
Facebook
Formulati in scris o notificare catre Telekom, in care sa le solicitati rezilierea contractului, insa trebuie sa verificati conditiile contractuale si ce taxe presupune o reziliere unilaterala, inainte de expirarea perioadei contractuale. In situatia in care nu rezolvati problema amiabil, va puteti adresa instantei de judecata in acest sens, insa va trebui sa aduceti probe in sustinerea cererii.

Av. Bratulescu Adela - Baroul Bucuresti
Asistenta si reprezentare juridica in domeniul dreptului penal si civil
Telefon: 0746938774
E-mail: adela_bratulescu@yahoo.com
Răspunde

Răspuns util?

DA NU
 24-05-2017
AvatarAv. Raluca Ifrim

Bucuresti
0736423312 (Doar pt. programări)
av.ralucaifrim@yahoo.com
Buna ziua,
Daca sunteti in interiorul termenului contractual (de obicei astfel de contracte se incheie pe 2 ani), atunci cu siguranta este inclusa in contract o penalizare pt reziliere unilaterala si e destul de complicat sa treceti de aceasta. Trebuie citite cu mare atentie toate clauzele.

Daca nu mai sunteti tinuta de un astfel de termen, atunci se rezolva totul f simplu mergand direct la un sediu Telekom unde completati o cerere. In 30 de zile contractul va fi reziliat.
Atentie, in toate contractele Telekom exista acest termen de 30 de zile pt a fi considerat reziliat un contrat cu dansii. Adica daca faceti cererea astazi, se va mai calcula 1 luna de plata.

Av. Raluca Ifrim - Baroul Bucuresti (17 ani experienta)
tel: 0736.423.312
Doar pentru programari
e-mail: av.ralucaifrim@yahoo.com
Răspunde

Răspuns util?

DA NU
Răspunde
Răspuns rapid

Nume: (Postezi ca vizitator. Ai cont pe site? Autentifică-te)

E-mail:

Răspunsurile primite de la avocații înscriși pe forum nu reprezintă consultanță juridică. Consultanța juridică plătită, în cadrul unui cabinet de avocatură, presupune un studiu mai aprofundat al cauzei și documentelor și angajează răspunderea avocatului consultat. În toate cazurile, vă recomandăm să vă programați la un cabinet de avocatură pentru acordarea unei consultanțe juridice plătite.

Top avocați activi pe forum

Av.Starjil Marina

1

Telefon: 0742251721Whatsapp

Locație: Prahova

Puncte: 1424

Ultimul răspuns

Av. Bratulescu Adela

2

Telefon: 0746938774

Locație: Bucuresti

Puncte: 1106

Ultimul răspuns

Avocat Adrian-Nicolae ALBU

3

Telefon: 0721393939

Locație: București

Puncte: 364

Ultimul răspuns

Av. Dancu Cosmina

4

Telefon: 0740863366

Locație: Baroul Sibiu

Puncte: 0

Ultimul răspuns

Avocat? Înregistrați-vă, răspundeți pe forum și intrați în clasament.