| Manole Andreea Vizitator |
| Buna seara! Ma numesc Manole Andreea,sunt studenta si locuiesc cu chirie in Iasi.Miercurea trecuta,in data de 15.01.2014,cautand un apartament cu o camera in care sa ma mut impreuna cu prietenul meu,am contactat o agentie imobiliare prin intermediul unui anunt dat de acestia in ziarul local conform caruia ofereau un apartament cu o camera semimobilata spre inchiriere.Am fost impreuna cu agentul si am vizitat locatia,comunicandu-ni-se de asemenea, faptul ca proprietara are anumite criterii de selectie a viitorilor chiriasi din cauza ca cei anteriori i-au creat probleme desigiland si dand peste cap contorul de gaz,dar asigurandu-ne in repetate randuri ca aceasta problema este remediata deja si tine de ordinul trecutului.Noi nu ne-am putut decide pe loc sa incheiem tranzactia asa ca am fost contactati la vreo ora dupa ce plecasem de acolo de catre agentul imobiliar ca proprietara apartamentului ar dori sa ne intalnim.Am acceptat, iar dupa o a doua discutie la care a fost prezenta si proprietara,care ne-a asigurat din nou ca nu exista nicio problema cu gazul sau curentul in momentul actual,am decis sa mergem la agentie pentru a semna contractul de inchiriere.Pe drum,aceasta ne-a prezentat o procura speciala cu nr. 3165\06.08.2003 intocmita in lipsa unui act de proprietate al apartamentului in cauza,procura conform careia ea detine calitatea de mandatar in numele surorii ei domiciliata in strainatate.Ajunsi la sediul agentiei,am semnat atat noi cat si proprietara si agentia un contract de inchiriere cu durata de 1 an de zile cu posibilitate de prelungire ulterior,achitand in acelasi timp suma de 1200 RON reprezentand contravaloarea unei chirii+ garantia.De asemenea am achitat si un comision in valoare de 450 RON agentiei pentru serviciul prestat semnand si cu acestia un contract de comision.Am stabilit de comun accord ca a doua zi dimineata sa ne intalnim cu proprietara sa ne dea cheile,sub pretextul ca mai are de luat niste lucruri de acol