Forum avocaţi > Comercial

Colaborare ilegala?

09-11-2022
Vizitator
Buna ziua,

Compania in care lucrez ca si gestionar a incheiat o colaborare cu o alta companie legat de prelucrarea si livrarea comenzilor online. Produsele pleaca direct de la compania colaboratoare, catre clientul final, in schimb, in cazul in care clientul refuza primirea produselor sau returneaza produsele din orice motiv, aceste colete ajung in posesia mea. Nu inteleg de ce, nu cunosc detaliile contractului, dar am inteles ca exista o scapare / greseala (intentionata sau nu) legat de acest aspect. Eu am incercat sa le aduc la cunostinta acest lucru, dar nu am gasit intelegere la ei. Aceasta speta dureaza din luna August, anul curent, asadar de trei luni. Nu exista o cale juridica / legala, sau un termen de "X" zile in care se poate incheia un act aditional in prin care sa se corecteze aceasta scapare / greseala? Crasa nepasare nu poate fi "pedepsita" in mod legal? Mie ca si angajat, in prima faza, nu ar fi trebuit sa m-i se aduca la cunostinta ca va trebui sa ma ocup de aceste comenzi online (ma ocup doar de returnarea produselor catre compania colaboratoare, dupa cum v-am spus mai sus, produsele pleaca direct de la compania colaboratoare, catre clientul final, in schimb, in cazul in care clientul refuza primirea produselor sau returneaza produsele din orice motiv, aceste colete ajung in posesia mea. In acest caz nu ar fi trebuit sa m-i se intocmeasca un act aditional in care sa se specifice in mod clar ca va trebui sa ma ocup de "X" aspecte? Orice act emis nu ar fi trebuit sa fi fost emis de catre compania colaboratoare? Faceti-ma, va rog, sa inteleg, daca puteti desigur. Ce se poate face in acest caz?

Va multumesc pentru implicare si ajutor!
Răspunde
Răspunde
Răspuns rapid

Nume: (Postezi ca vizitator. Ai cont pe site? Autentifică-te)

E-mail: