Forum avocaţi > Comercial

Litigiu comercial

 17-08-2015
AvatarDana.r.muresan@gmail.com
Vizitator
Buna ziua.In urma cu 1 an si 3 luni, Romtelecom a reinoit contractul pe numele unchilui meu pe inca 2 ani(desi el este decedat din 2012 insa doar sotia lui-adica matusa mea-traieste) iar de aproximativ 2 saptamani matusa mea a facut portare (adica trecerea dintr-o retea in alta retea de telefonie) in reteaua Digi mobil.Acum i-a sosit matusii mele o factura de la Romtelecom ca ar trebuii sa plateasca 308 lei deoarece nu s-a incheiat cei 2 ani de contract cu ei.
Intrebarea este CE AR TREBUII SA FACA MATUSA MEA IN ACEASTA SITUATIE desi factura cu suma de plata este pe numele unchilui decedat de mult ?
Va multumesc.
Răspunde
 19-08-2015
AvatarAvocat Ciorobea Aurora

Campina

aurora.ciorobea@opticnet.ro
Dupa decesul unchiului matusa dvs. trebuia sa anunte aceasta situatie Romtelecomului. Si mai trebuia sa anunte in urma cu 1 an si 3 luni ca nu este de acord cu prelungirea contractului.Nu am inteles din cele afirmate de dvs. daca s-a procedat astfel.
Acum incercati o sesizare la Protectia Consumatorului pentru clauze abuzive in contract si contestati suma in instanta.
Răspunde

Răspuns util?

DA NU
 26-08-2015
AvatarAv. Claudiu Lascoschi
Vizitator
Daca exista contract trebuia respectat.
Dupa parerea mea nu este vorba de clauza abuziva.
Depinde insa si ce clauze contractuale exista si daca exista clauza de reziliere in caz de deces al beneficiarului ceea ce nu cred ca exista.
Răspunde
 31-08-2015
AvatarAvocat Costache Andreea
Bucuresti
0769076154
office.avocatcostacheandreea@gmail.com
blog-de-ale-avocaturii-si-nu-numai.blogspot.
Buna-ziua,

In cazul dvs depinde foarte de mult de analiza clauzelor contractuale , in special a celor ce prevad incetarea contractului. In anumite conditii o clauza prin care se solicita abonatului plata unui sume de bani in cazul in care doreste denuntarea inainte de termen a contractului este abuziva.

Va puteti adresa Protectiei consumatorului cu o plangere prin care sa reclamati comportamentul abuziv al furnizorului de servicii telefonice.

Cu respect,
Avocat Costache Andreea
tel: 0769076154
email: office.avocatcostacheandreea@gmail.com
L-V: 10-17:30

Asistenta si reprezentare juridica de specialitate la inalte standarde in varii domenii ale dreptului (drept civil, dreptul familiei, drept comercial etc).
Răspunde
 31-08-2015
Avatar


Dreptul la despagubire la contract nu am auzit sa fie considerat clauza abuziva.
Atata timp cat dreptul la reziliere exista dar se achita despagubiri sub forma de daune interese nu inseamna ca ne aflam in prezenta unei clauze abuzive in acest caz, consider eu.

In asfel de contracte de regula se beneficiaza de anumite reduceri si facilitati si firma de telefonie ar fi afectata daca toata lumea ar rezilia contractul dupa ce s-ar vedea cu sacii in caruta.
Răspunde
Răspunde
Răspuns rapid

Nume: (Postezi ca vizitator. Ai cont pe site? Autentifică-te)

E-mail:

Răspunsurile primite de la avocații înscriși pe forum nu reprezintă consultanță juridică. Consultanța juridică plătită, în cadrul unui cabinet de avocatură, presupune un studiu mai aprofundat al cauzei și documentelor și angajează răspunderea avocatului consultat. În toate cazurile, vă recomandăm să vă programați la un cabinet de avocatură pentru acordarea unei consultanțe juridice plătite.

Top avocați activi pe forum

Av. Bratulescu Adela

1

Telefon: 0746938774

Locație: Bucuresti

Puncte: 1104

Ultimul răspuns

Avocat Adrian-Nicolae ALBU

2

Telefon: 0721393939

Locație: București

Puncte: 361

Ultimul răspuns

Avocat Petrescu C.

3

Telefon: 0721727157

Doar pt. programări

Locație: Bucuresti

Puncte: 290

Ultimul răspuns

Avocat? Înregistrați-vă, răspundeți pe forum și intrați în clasament.