Întreabă pe forum Conectare
Întreabă pe forum
Forum avocaţi > Comercial

Care sunt consecintele semnari unui contract comercial in baza unei PROCURI GENERALA DE REPREZENTARE

07-12-2015
Vizitator
Buna ziua si va multumesc anticipat pentru un raspuns care m-ar putea salva, pentru a nu ma baga intr-o situatie problematica sau mi-ar sterge orice urma de dubiu si asi intreprinde actiunea respectiva.
Eu lucrez ca intermediar de marfuri, iar de curand mi s-a cerut de catre o persoana sa particip la o intrunire de negociere in vederea incheieri unui contract comercial de cumparare intracomunitara intre Bulgaria si Romania. Dupa ce am acceptat sa fiu prezenta la acea negociere, mi s-a spus ca mi se va face o PROCURA GENERALA DE REPREZENTARE din partea firmei cumparatoare, si ca eu voi semna contractul, iar pt ca primele operatiuni vor fi cu plata in chas, eu voi primi bani de la client si voi plati la furnizor.
Dupa doar o zi a aparut ideea ca primul cumparator de la fabrica bulgaresca sa fie o societate intracomunitara, din Italia, din afara Romaniei, iar eu sa fiu reprezentantul acelei societati.

Eu nu am vazut acest contract pe care se presupune ca il voi semna, insa am inteles ca prin cadrul lui se va cumpara marfa in valoare de 250.000 Euro, cu plata la 90 de zile ...........ce raspundere am eu daca firma romaneasca dupa aceste 90 de zile nu plateste societati italiene, iar aceasta nu are cum sa plateasca furnizorului bulgar?????

Care sunt consecintele si raspunderea mea care se presupune ca voi semnata cele doua contracte de vanzare-cumparare intre societatea bulgara- societatea italiana si intre societatea italiana - societatea romaneasca, facute pe baza de PROCURA GENERALA DE REPREZENTARE, intrucat eu nu sunt angajatul nici uneia dintre societati????

Va multumesc foarte mult si astept raspunsuri daca este posibil!!!!
Răspunde
 07-12-2015

Campina

aurora.ciorobea@opticnet.ro