Forum avocaţi > Drept penal

Cine doreşte să lucreze la un caz bancar engmatic?

 23-04-2020
AvatarȘtefăniță


Bună ziua,

Numele meu este Ştefăniţă Alin, client ING BANK de mulţi ani şi vreau ca lumea să aflel situţia în care am fost pus. Doresc să se facă dreptate pentru că consider că orice instituţie bancară se supune unor legi naţionale, europene şi mondiale.

În data de 25.03.2020 am dorit să îi fac cadou 100 de lei prietenului meu Lucian. Ştiind că o vizită prietenească este interzisă de lege datorită epidemiei COVID am decis să îi transfer din aplicaţia ING 100 de lei în contul său ING care era salvat in aplicaţia de pe telefonul meu. După ce am făcut transferul l-am anunţat că i-am spus iar el mi-a zis să îi sun să cer returul banilor deoarece contul său este închis. Am sunat, am făcut cererea de retur iar pe data de 27.03 la ora 11:00 am primit următorul raspuns pe telefon sub forma unui SMS:

"Dragă Ştefăniţă, din păcate situaţai contului beneficiar nu permite debicarea, drept urmare nu te vom putea ajuta cu solicitatea de retur. Te rugăm să îi soliciţi mai multe informaţii despre situaţia contului titularului. Către conturile închise nu pot fi instructate plăţi. O zi frumoasă! Echipa ING Bank"

Am verificat în aplicaţia ING iar banii au intrat în contul lui Lucian, aveti un PDF atasat care atestă acest fapt. În mesaj scrie clar "către conturile închise nu pot fi instructate plăţi".


Am fost nemulţumit de acest răspuns şi am sunat din nou pentru a cere lămuniri şi pentru a vorbi cu un supervizor despre situţia trasnferului. Supervizorul mi-a oferit o altă soluţie:

" Propunerea mea pentru tine este următoarea: eu o sa îţi creditez 100 de lei ca stiuaţtie de mega excepcţie. O sa iti pun un flag pe cont, iar data viitoare te rog sa fii atent cand faci plaţi, să verifici tu cu beneficiarii să nu existe probleme pen tru că altfel nu vom putea da curs socitiării"


Am refuzat propunerea deoarece stiu că o instituţie bancară se supune unor legi şi trebuie să îşi trateze clienţii în mod egal. Am cerut acest apel şi îl ataşez acestui email.


După ce m-am consultat cu un avocat care mi-a confirmat că este o enigmă de rezolvat am decis ca mai întâi să fac publică această situaţie ca mai apoi să depun plângere. Ieri am sunat la ING BANK şi mi s-a spus că voi primi un răspuns la plângere în maxim 30 de zile.


La începutul oricărui apel către ING BANK este un proces de verificare care majoritatea sunt închise(se poate răspunde cu da sau nu)

Doresc să fiu ajutat dumneavoastră şi de organele abilitatea să formulăm asftel de întrebări către ING BANK. Câteva exemple:

1. Sunt clienţii ING trataţi în mod egal ? DA sau NU

2. Banii trmişi de mine s-au dus în contul lui Lucian? DA sau NU

3. Supervizorul a urmat protocolul ING? DA sau NU

4. Există situaţii "mega excepţonale" în protocolul ING BANK? DA sau NU

4. Răspunsul prin SMS îmi cere să "solicit mai multe informaţii contului titularului". Titularul(prietenul meu) are mai multe informaţii despre cont decât ING BANK? DA sau NU

5. Eu sunt TITULAR sau BENEFICIAR de cont?


Aştept un răspuns de la dumneavoastră după ce citiţi şi doriţi probele(Proba plăţii în contul închis, mesajul oficial ING BANK şi apelul înregistrat cu un supervizor ING BANK. Mă puteţi suna şi pe whatsapp la numărul 072123060 pentru a cere dovezile.


Cu stimă,


Ştefăniţă Alin
Răspunde
 23-04-2020
AvatarAv.STARJIL M.

Prahova
0742251721Whatsapp
marina.starjil@gmail.com
Depuneti plangere la ANPC https://anpc.ro/

Sau la centrul national de solutionare alternativa a litigiilor in domeniul bancar https://csalb.ro/

Avocat Marina STARJIL

marina.starjil@gmail.com

https://dreptul-familiei.ro/

Experienta de 25 de ani in domeniul juridic (civil, penal, comunitar si international).
Răspunde

Răspuns util?

DA NU
Răspunde
Răspuns rapid

Nume: (Postezi ca vizitator. Ai cont pe site? Autentifică-te)

E-mail:

Răspunsurile primite de la avocații înscriși pe forum nu reprezintă consultanță juridică. Consultanța juridică plătită, în cadrul unui cabinet de avocatură, presupune un studiu mai aprofundat al cauzei și documentelor și angajează răspunderea avocatului consultat. În toate cazurile, vă recomandăm să vă programați la un cabinet de avocatură pentru acordarea unei consultanțe juridice plătite.

Top avocați activi pe forum

Av. Bratulescu Adela

1

Telefon: 0746938774

Locație: Bucuresti

Puncte: 1104

Ultimul răspuns

Avocat Adrian-Nicolae ALBU

2

Telefon: 0721393939

Locație: București

Puncte: 361

Ultimul răspuns

Avocat Petrescu C.

3

Telefon: 0721727157

Doar pt. programări

Locație: Bucuresti

Puncte: 290

Ultimul răspuns

Avocat? Înregistrați-vă, răspundeți pe forum și intrați în clasament.