Forum avocaţi > Pensii

Pensie de boala

02-10-2013

Buna ziua.As dori sa stiu ca dupa ce am primit decizia de la comisia de expertiza medicala si am fost incadrata in grad 3 cu drept de munca 4 ore ce demersuri trebuie sa fac pentru a depune dosarul de pensionare?Mentionez ca in prezent sunt in concediu medical de 1 an de zile fiind diagnosticata cu neo de col uterin si sunt salariata cu norma intreaga.
Răspunde
 10-11-2014
Vizitator
Acte necesare pentru depunerea dosarului de pensie de invaliditate:
• cerere tip pentru inscrierea la pensia de invaliditate;
• actele mentionate la pensia pentru limita de varsta;
• decizia medicala asupra capacitatii de munca (original);
• adeverinta din care sa rezulte data incetarii platii indemnizatiei pentru incapacitate temporara de munca/copia ultimului certificat de concediu medical sau, dupa caz, adeverinta din care sa rezulte data incetarii calitatii de asigurat (original);
• documentele necesare dovedirii accidentului de munca sau bolii profesionale, dupa caz;
Cererea de pensionare, impreuna cu actele doveditoare se depune, incepand cu data indeplinirii acestor condiții, la casa de pensii in raza careia domiciliaza persoana.
Răspunde
Răspunde
Răspuns rapid

Nume: (Postezi ca vizitator. Ai cont pe site? Autentifică-te)

E-mail:

Răspunsurile primite de la avocații înscriși pe forum nu reprezintă consultanță juridică. Consultanța juridică plătită, în cadrul unui cabinet de avocatură, presupune un studiu mai aprofundat al cauzei și documentelor și angajează răspunderea avocatului consultat. În toate cazurile, vă recomandăm să vă programați la un cabinet de avocatură pentru acordarea unei consultanțe juridice plătite.

Top avocați activi pe forum

Av. Bratulescu Adela

1

Telefon: 0746938774

Locație: Bucuresti

Puncte: 1104

Ultimul răspuns

Avocat Adrian-Nicolae ALBU

2

Telefon: 0721393939

Locație: București

Puncte: 361

Ultimul răspuns

Avocat Petrescu C.

3

Telefon: 0721727157

Doar pt. programări

Locație: Bucuresti