Lucrez ca operator la o casa de pariuri sportivesi intr-o zi un client frecvent al agentiei a profitat de aglomeratia de la casierie a solicitat eliberarea mai multor bilete la una din aplicatiile live care ruleaza in agentiefara sa le platesca,spunandu-mi ca biletele anterioare sunt castigatoare si chiar inmanandu- mi cateva din ele,urmand ca atunci cand ma eliberez de clientii care stateau la coada,sa facem calculul exact si sa imi dea eventuala diferenta sau eu, eventualul castig.cand s-a terminat aglomeratia si am facut calculul biletetelor plasate suma jucata era foarte mare iar biletele pe care mi le daduse au fost cateva necastigatoare si doar 3 castgatoare cu sume mici.a spus ca asteapta pe cineva sa ii aduca banii pe care trebuie sa mi-i dea pentru biletele jucate dar si ca vrea sa isi scoata pierderea cerandu-mi sa ii plasez un bilet la pariuri sportive cu o suma mare.eu fiind dede buna credinta am plasat acest bilet dar persoana respectiva sub pretextul ca merge sa-mi aduca banii a iesit din agentie si nu s-a mai intors.a doua zi nu a mai aparut deloc.a treia zi,pe tura colegei mele a trimis alta persoana ca un bilet plasat la aplicatia live de catre mine,castigator,aceasta persoana cerand sa i se faca plata.colega mea stiind situatia si fiind pusa in tema nu a cazut in capcana si nu a platit castigul si a si informat call-centerul care este si suport logistic,call-center-ul dispunand urmarirea biletelor plasate de mine in ziua respectiva.cateva ore mai tarziu s-a incercat acelasi lucru cu un alt bilet castigator dar cu o suma mai mare,intr-o agentie din alt oras invecinat dar biletele fiind date in urmarire,nu s-a putut face achitarea lui,operatorul din acea agentie comunicand clientului doar ca biletul poate fi platit doar in agentia care a emis acel bilet.constrans de situatie a venit in agentia in care lucrez eu si a incercat acelasi lucru...dar nu a reusit.mentionez ca era alta persoana decat cea care jucase biletul si alta persoana decat prima care