Forum avocaţi > Drept penal

Ma acuza ca am condus o masina radiata, dar pe care in realitate eu nu am condus-o

18-06-2017
Vizitator
Buna ziua,

In luna martie am adus o masina de la Timisoara la Bacau. Pe drum, m-a oprit politia si mi-a spus ca masina este radiata. Le-am explicat ca nu are cum sa fie radiata, dar ei au zis ca vor face verificari.

Acum cateva zile, am primit acasa o instiintare cum ca mi s-a intocmit dosar de cercetare penala si ca trebuie sa predau permisul de conducere, pentru ca, spun ei, masina era radiata. Problema esta insa ca pe instiintarea pe care am promit-o, ei au trecut o alta serie si o alta marca de masina. Deci... practic, ei ma acuza ca am condus o alta masina, si nu cea pe care eu am condus-o de fapt. Cum imi recomandati sa procedez? Mentionez ca lucrez ca sofer, iar permisul de conducere imi asigura locul de munca.

Multumesc.
Răspunde
 19-06-2017

Brasov, bld. Grivitei nr. 99, scara D, ap. 3
0729974369 (Doar pt. programări)
cabinetavocatvasile@yahoo.com
Buna ziua,

Nu trebuie sa lasati lucrurile asa. Ar fi bine sa va luati un avocat din localitatea unde este organul de cercetare penala (sau in apropiere pentru a evita costurile suplimentare) care sa va reprezinta interesele in dosar.

Puteti face cerere la dosar pentru a vi se acorda dreptul de a conduce pentru perioade de cate 30 de zile pe care sa le prelungiti. Asta cu atat mai mult cu cat sunteti sofer de profesie.

Apoi, va trebui sa va pregatiti o aparare temeinica pentru a primi o solutie de neincepere a urmaririi penale tinand cont ca nu ati savarsit infractiunea respectiva.

Avocat Alexandra Vasile
tel. 0729974369
Mail: cabinetavocatvasile@yahoo.com
Adresa: Brasov, bld. Grivitei nr. 99, sc. D, ap. 3
Răspunde

Răspuns util?

DA NU
 19-06-2017
Vizitator
Mulțumesc mult.
Răspunde
 21-06-2017
Vizitator