|
20-03-2018 |
 | Ghghgh Vizitator |
| Situatie este asa sunt martor intr-un dosar de loviri si alte violente (faptele petrecandu-se acum aproape 2 ani) si zilele ce urmeaza sunt chemat in instanta ca si martor (prima infatisare) si vreau sa imi retrag declaratia pe care am dat-o acum 2 ani la politie si sa nu mai fie nevoie de mine in acel dosar, da stiu ca va fi catalogat marturie mincinoasa insa mai stiu ca daca nu s-a produs arestarea etc si imi retrag declaratia nu atrage consecinte marturia mincinoasa.La ora actuala sunt student si sunt interesat daca fac acest lucru(sa retrag declaratia) imi va aparea in cazier acest lucru sunt un baiat la locul meu si nu vreau sa fac parte din aceasta hora.Vreau sa imi vad de viata mea si sa nu fac drumuri aiurea de 500 km dus intors pentru a merge prin tribunale. | |
|
|
|
21-03-2018 |
 | Av. Bratulescu Adela ✓ Bucuresti 0746938774 adela_bratulescu@yahoo.com Facebook |
| Daca aveti calitatea de martor, nu va puteti "retrage" declaratia. In situatia in care cele relatate in prima declaratie nu corespund adevarului, va puteti modifica declaratia, insa acest lucru poate atrage o sesizare a Ministerului Public pentru savarsirea infractiunii de marturie mincinoasa, fapta pedepsita cu inchisoarea de la 6 luni la 3 ani sau cu amenda. Sfatul meu este sa va prezentati in fata instantei la termenul stabilit si sa spuneti adevarul cu privire la situatia de fapt. | Av. Bratulescu Adela - Baroul Bucuresti Asistenta si reprezentare juridica in domeniul dreptului penal si civil Telefon: 0746938774 E-mail: adela_bratulescu@yahoo.com | |
|
|
|
|
21-03-2018 |
 | Ghghgh Vizitator |
| |
|
|
21-03-2018 |
 | Ghghgh Vizitator |
| este clar ca nu va mai fi acceasi declaratie ma intereseaza cat de mari sunt sansele sa fiu comdamnat pentru marturie mincinoasa | |
|
|
|
22-03-2018 |
 | Avocat Vasile Alexandra ✓ Brasov, bld. Grivitei nr. 99, scara D, ap. 3 0729974369 (Doar pt. programări) cabinetavocatvasile@yahoo.com
|