Forum avocaţi > Dreptul muncii

Inscris carnet munca

 06-11-2018
AvatarAntony2018


Buna ziua. Am rugamintea de a mi da un sfat la urm problema. Intr o institutie bugetara in carnetul de munca incepand cu data de 01.01.2010 s a facut o înscriere de " reincadrat conform Legii cadru 330/2009". Din păcate s a trecut functia dar s a uitat trecerea salariului . Omul trebuie sa se pensioneze anul viitor...cum se poate face "corectura" avand in vedere ca s au scanat carnetele de munca? Se elibereaza o adeverința unde mentionam ca incepand cu data de 01.01.2010 salariul este...? Conteaza si declarațiile depuse? Ce anume va trebui atasat la dosarul de pensionare? Multumiri si respecte! 
Răspunde
Răspunde
Răspuns rapid

Nume: (Postezi ca vizitator. Ai cont pe site? Autentifică-te)

E-mail:

Răspunsurile primite de la avocații înscriși pe forum nu reprezintă consultanță juridică. Consultanța juridică plătită, în cadrul unui cabinet de avocatură, presupune un studiu mai aprofundat al cauzei și documentelor și angajează răspunderea avocatului consultat. În toate cazurile, vă recomandăm să vă programați la un cabinet de avocatură pentru acordarea unei consultanțe juridice plătite.

Top avocați activi pe forum

Av.Starjil Marina

1

Telefon: 0742251721Whatsapp

Locație: Prahova

Puncte: 1424

Ultimul răspuns

Av. Bratulescu Adela

2

Telefon: 0746938774

Locație: Bucuresti

Puncte: 1106

Ultimul răspuns

Avocat Adrian-Nicolae ALBU

3

Telefon: 0721393939

Locație: București

Puncte: 364

Ultimul răspuns

Av. Dancu Cosmina

4

Telefon: 0740863366

Locație: Baroul Sibiu

Puncte: 0

Ultimul răspuns

Avocat? Înregistrați-vă, răspundeți pe forum și intrați în clasament.