Buna ziua, Va scriu in numele unui coleg fata de care managerul de echipa are un comportament neadecvat, nu este singurul in situatia asta, am fost si eu supusa la randul meu si alti cativa colegi. Totul a pornit de la faptul ca echipa se imparte in 2 tabere, cei care muncesc si stiu ce au de facut si cei care nu prea stiu(spre deloc) si nici nu fac. El (seful) fiind fumator, a legat prietenii cu cei care nu sunt f dornici sa munceasca. A primit in repetate randuri reclamatii cu privire la colegii care pierdeau timpul de pomana in timp ce ceilalti munceau si a ajuns cu ei si la managerul general, dar asta pentru ca s-au certat intre ei si nu-si mai vorbeau, altfel nu ar fi facut-o. De ceva vreme s-a impacat cu ei si a adoptat un stil f autoritar, nefondat in ceea ce ne priveste pe noi, cei care muncim. Situatia colegului este urmatoarea: Angajat cu contract 24/7 pt un tip de activitate, i s-a impus sa vina 8/5 de L-V pt o activitate diferita in cadrul aceluiasi proiect. I s-a cerut asta pt ca tot el i-a impus colegului care facea munca respectiva sa paraseasca sala pt ca nu mai face parte din echipa, fara avertisment scris in prealabil. Noii lui colegi, cu care ar fi trebuit sa imparta ziua de munca, sunt 'bolnaviciosi' si guralivi si nu au acceptat sa se inteleaga intre ei asupra programului. Asta a generat un scandal si colegului meu i s-a impus sa nu mai presteze activitatea pt care a fost angajat si nu i se mai asigneaza sarcini. Mai nou a fost scos din toate grupurile in care eram inclusi pt a putea desfasura activitatile zilnice. Se vede nevoit sa stea la biroul lui fara sa faca nimic, i s-a spus ca se comporta ca un "copil prost", si atmosfera este f apasatoare. Colegii, in mare parte, sunt de acord cu el, dar multora le este teama sa vorbeasca pt ca este un job bun si le-ar fi greu sa o ia de la capat. Cum ar trebui sa reactionam in cazul prezentat mai sus? Va multumesc anticipat pentru orice sfat. |
|