Forum avocaţi > Dreptul muncii

Cum se calculează sporul medicilor rezidenti

13-09-2019
Vizitator
Bună ziua!
Sunt medic rezident oncolog, angajat al unui spital din Ploiești. În prezent sunt în stagiul de oncologie medicala și îmi desfășor activitatea într-un spital din București. Timp de un an, am primit de la spitalul din București pontaj cu spor de 35-50%(deși ei își plăteau medicii oncologi cu spor de 35%) iar cel din Ploiești m-au plătit cu spor 50%, deoarece acesta este sporul pe care ei îl acorda medicilor de pe aceasta specialitate. Luna aceasta am primit pontaj cu spor 35% pe motiv ca spitalul din București cu acest spor își plătește medicii oncologi și nu mai vor sa mi treacă intervalul 35-50%. Cum trebuie sa procedez în aceasta situație? Care este sporul pe care trebuie sa l primesc?
Răspunde
 13-09-2019

Cluj si Prahova
0742251721
marina.starjil@gmail.com
Sporul pentru medicii rezidenți trebuie să se acorde la nivelul agreat pentru locul de muncă unde aceștia își desfășoară efectiv activitatea și nu acolo unde figurează ca angajați.
Daca sunteti afiliata la un sindicat, intrebati si acolo, si va vor spune acelasi lucru.
Deci, cat timp lucrati efectiv in Bucuresti, primiti sporul de Bucuresti.

Avocat Marina STARJIL

marina.starjil@gmail.com

Experienta de 28 de ani in domeniul juridic (civil, penal, comunitar si international).
Răspunde

Răspuns util?

DA NU
Răspunde
Răspuns rapid

Nume: (Postezi ca vizitator. Ai cont pe site? Autentifică-te)

E-mail:

Răspunsurile primite de la avocații înscriși pe forum nu reprezintă consultanță juridică. Consultanța juridică plătită, în cadrul unui cabinet de avocatură, presupune un studiu mai aprofundat al cauzei și documentelor și angajează răspunderea avocatului consultat. În toate cazurile, vă recomandăm să vă programați la un cabinet de avocatură pentru acordarea unei consultanțe juridice plătite.

Top avocați activi pe forum

Av.Starjil Marina

1

Telefon: 0742251721Whatsapp

Locație: Prahova

Puncte: 1424