Forum avocaţi > Dreptul muncii

Angajatorul imi refuza cererea de a munci de la domiciliu

18-03-2020
Vizitator
Buna ziua, am mare nevoie de un sfat, lucrez ca receptionera la o companie axata pe distributia de produse si sunt singura angajata care, in contextul epidemiei de Covid-19 si a decretarii starii de urgenta, sunt obligata de angajator sa ma expun la mijloace de transport in comun si sa continui sa vin la munca la birou. Pentru celelalte departamente, ale caror munca este in multe aspecte mai complexa decat a mea, a fost gasita solutia potrivita astfel incat toti colegii isi presteaza munca de la domiciliu.
Chiar daca job-ul meu se numeste Front Desk Assistant, cea mai mare parte a fisei mele de post si a lucrurilor cu care ma ocup in mod normal la serviciu are legatura cu contabilitatea si pot fi realizate de acasa, de pe laptop-ul pe care compania mi l-a prevazut deja, configurat cu toate programele necesare. Motivul pentru care lucrez in continuare de la birou, cel invocat de angajatorul meu, este ca trebuie sa fie cineva in firma care sa astepte curierii cu corespondenta foarte importanta, fapt pentru care s-a decis ca eu sa fiu singura expusa. In realitate, curierii vin foarte rar in aceasta perioada si de luni de zile nu au venit cu ceva esential.
Am facut o serie de propuneri de a se solutiona situatia ca sa pot ramane sa muncesc de acasa, acestea implicand mici schimbari temporare ale modului de cooperare al companiei cu firmele de curierat si responsabilizarea angajatilor care stiu ca au de primit corespondenta importanta. Din cauza ca lucrurile acestea ar presupune un usor disconfort pentru persoanele din departamente mai “importante”, propunerile mele au fost respinse de angajator. Consider ca este un caz de abuz si vreau sa cunosc ce pot face in aceasta privinta. Va multumesc mult.
Răspunde
 18-03-2020

Prahova
0742251721Whatsapp
marina.starjil@gmail.com