Forum avocaţi > Dreptul muncii

Dovada platii drepturilor salariale

25-07-2017
Vizitator
Buna ziua,
lucrez ca sofer pe camion in Spania(dar angajat cu contract de munca in Romania).De 3 luni de zile ,patronul ma tot amana si nu mi plateste salarul ,nici diurna.Din pacate acum am vazut ca in contractul de munca e specificat doar salarul (nimic despre diurna sau alte drepturi).Lucrez de 10 luni,salarul si diurna(50 euro pe zi) ce mi le-a dat pana acum 3 luni mi le-a dat in mana ,semnand doar statul de salarii.Cum pot sa dovedesc ca nu mi-a platit nimic in aceste 3 luni?Si cum pot dovedi ca ne am inteles pt.o diurna de 50 euro pe zi?Sunt valabile inregistrarile audio unde el recunoaste ce suma are sa-mi dea ?Sau niste fotografii pe tel. dupa o foaie cu scrisul lui ,unde a scris detaliat ce sume imi datoreaza pe fiecare luna?Ce posibilitati am sa-mi recuperez banii si ce pot face in aceasta situatie??Sunt atat de stressat incat am si avut un mic accident ,am zgariat usor usa camionului intr-o parcare,iar acum vor sa le platesc reparatia ,motivand ca nu au asigurare pentru asta.Culmea culmilor!
Va multumesc anticipat!
Răspunde
 25-07-2017

Brasov, bld. Grivitei nr. 99, scara D, ap. 3
0729974369 (Doar pt. programări)
cabinetavocatvasile@yahoo.com
Buna ziua,

Va trebui sa promovati o actiune in instanta impotriva angajatorului din Romania pentru a va achita salariile restante. Ar fi bine sa va dati demisia din acest loc de munca pentru motivul ca nu v-a platit salariul.
Din fericire, in litigiile privind relatiile de munca, angajatorul trebuie sa faca dovada faptului ca v-a platit in aceasta perioada (prin state de plata semnate de dvs.)
In ceea ce priveste diurna, va puteti folosi de acea poza in care apar sumele datorate de angajator. Puteti sa chemati un martor care stie despre aceasta intelegere (un alt sofer).

Avocat Alexandra Vasile
tel. 0729974369
Mail: cabinetavocatvasile@yahoo.com
Adresa: Brasov, bld. Grivitei nr. 99, sc. D, ap. 3
Răspunde

Răspuns util?

DA NU