Forum avocaţi > Dreptul muncii

Pierderea unor bani la locul de munca

09-11-2017
Vizitator
Bună seara am si eu o problema,o intrebare si nu stiu cum sa abordez ...
Lucrez ca sofer la o firma de distributie piese auto si zilele trecute am pierdut sau mi-a fost luata din masina o suma de bani circa 700€,bani care erau din factura clientilor .
La lucru cu seful meu am vorbit,i-am spus problema in urma careia i-am spus ca am doar 22 de ani,nu am de unde sa iau acea suma de bani pentru a o inlocui,am intrebat daca nu pot lucra in contul acelor bani cum se intampla la alte firme si mi-a spus ca nu.
Mi-a fost acordat un timp pentru a recupera banii,am incercat sa fac imprumut la diferite banci si nu am reusit sa recuperez suma.
De la lucru mi-au zis sa dau o declaratie in care sa scriu ca am incasat acei bani si nu i-am predat la caseria firmei,iar in cazul in care nu achit suma in termen de cateva zile firma poate depunde plangere la politie.
Ce se poate face in cazul asta,ce acuzatii mi se pot aduce si ce se poate intampla ... pentru ca ei nu vor sa lucre 1/2 luni cat sa achit acea suma,au zis ca nu se poate.
Multumesc,astept un raspuns
Răspunde
 10-11-2017

Brasov, bld. Grivitei nr. 99, scara D, ap. 3
0729974369 (Doar pt. programări)
cabinetavocatvasile@yahoo.com
Buna ziua,

Avand in vedere faptul ca angajatorul nu este foarte intelegator, ar trebui dvs. sa depuneti o plangere la politie cu privire la faptul ca v-au fost furati banii din masina si sa precizati conditiile in care s-a petrecut. Doar sa aveti grija sa primiti numar de inregistrare pe plangerea formulata si sa pastrati o copie a plangerii impreuna cu numarul de inregistrare.