Forum avocaţi > Dreptul muncii

Demisie angajat

22-04-2018
Vizitator
Buna ziua si mii de scuze de deranj dar am nevoie de un sfat de un ajutor va rog.Eu lucrez ca agent de paza. In luna Martie la obiectivul care il desfasuram am aflat ca sa pierdut obiectivul firma a pierdut obiectivul unde eram intrebandu-ne daca pe toti angajatii daca mai vrem sau nu sa ramanem in firma,urmand sa ne mute la alt obiectiv. Am decis sa raman alaturi de firma noua ce va veni. Am discutat cu seful de obiectiv, intrrbandu-l cand pot sa vin sa imi dau demisia acesta mi-a spus ca dupa ce se termina luna adica ultima tura a mea efectuata pe data de 30.03.2018 imediat ce ies din tura sa aduc demisia facuta cu acordul partilor dupa care urmand a aduce hainele spalate. Acum de 3 zile umblu la firma sa imi iau salariu constatand ca trebuia sa iau salariu 1575 cei de la firma mi-au spus ca am de luat 1103 lei asta in conditiile in care am bagat numai ture de 24 de ore si 12 ore numai de noapte cu un total de 252 de ore efectuate. Azi am cedat si plang de nervi. Cei de la firma au spus ca trebuie sa vada sa vorbeasca cu directorii ca si la ei in sistem apare ca am 252 de ore , ore inumane la care suntem supusi , unul fin sefi a constat ca mi sau oprit undeva la 470de lei din salariu dar acesta tipa spunandu-mi ca de ce am plexat ca nu am stat in preaviz dar ca deaccea mi sa luat din salariu. Este normal asa ceva. Nu stiu ce sa fac cum sa fac ajutati-ma cu un raspuns va rog. Am 27 de ani si suntem exploatati la firmele acestea de paza cu ore peste ore. Va multumesc cu drag si ce pot face am 27 de ani nu ma pricem la aceste cai legale. Cu respect
Răspunde
 24-04-2018

Brasov, bld. Grivitei nr. 99, scara D, ap. 3
0729974369 (Doar pt. programări)
cabinetavocatvasile@yahoo.com
Buna ziua,

Puteti face plangere la ITM prin care sa aratati modalitatea abuziva in care societatea angajatoare va trateaza.