Forum avocaţi > Dreptul muncii

Cheltiueli de judecata

09-06-2018
Vizitator
Buna ziua. Am fost citat pentru data de 20 iunie la Curtea de Apel in proces cu fostul angajator.Problema este ca eu sunt plecat din tara si ar trebui sa ma intorc abia la sfarsitul lui iulie.Lucrez ca sofer de autocamion pe comunitate si in aceasta meserie delegarile sunt de 6-12saptamani.In cazul in care aleg sa vin totusi la proces, pot cere includerea cheltuielilor acestui drum( motorina,vignete pentru masina personala) la cheltuieli de judecata sau se ia in considerare doar drumul de la domiciliul meu si pina in localitatea unde este instanta? Daca da, se ia in considerare doar drumul din Elvetia spre Romania sau si inapoi spre locul de munca? Sunt 2000km pe sens.
Multumesc.
Răspunde
 09-06-2018

Bucuresti
0721727157 (Doar pt. programări)
av.carmen.petrescu@gmail.com
https://aavocat.net
Facebook
Buna ziua,
Daca nu va puteti prezenta, este indicat sa angajati un avocat. Acesta se va prezenta si va sustine interesele dvs. Nu va mai fi necesara prezenta dvs. la proces.
Daca totusi doriti sa veniti, nu veti putea cere decontarea acelor cheltuieli la care faceti referire.

In cazul in care doriti mai multe informatii, sau asistenta juridica/reprezentare ne puteti contacta la datele de mai jos.

av.Petrescu C. - Baroul Bucuresti
tel:0721727157*
e-mail: av.carmen.petrescu@gmail.com
Răspunde

Răspuns util?

DA NU
 10-06-2018

București
0721393939
albu.avocat@gmail.com
albuavocat.ro
Facebook
Angajați mai bine un avocat și solicitați obligarea angajatorului la plata onorariului de avocat,

Cereți o CONSULTAȚIE JURIDICĂ
Avocat Adrian-Nicolae ALBU (28 de ani de experiență).
0721.39.39.39.
Prezentare servicii pe www.albuavocat.ro
Răspunde

Răspuns util?

DA NU
 10-06-2018
Vizitator