|
05-09-2017 |
 | Georgeta Vizitator |
| Bună ziua Acest stimulent se acorda în cazul în care primesc pensie de invaliditate gr.II și indemnizatie pt persoane cu handicap accentuat? Locuiesc în București. Mulțumesc, o zi bună! | |
|
|
|
05-09-2017 |
 | Bene Andrei Vizitator |
| Problema Juridica: Buna. Sunt profesor de sport și pe ruta domiciliu - scoala nu exista mijloc de transport . Merg cu mașina personală in fiecare zi dus-întors 104 km . Normal ar trebui sa îmi deconteze bonurile de benzina adică 7,5 l la 100km dar îmi decontează valoarea unui abonament adică 210 lei pe luna ceea ce este foarte puțin. Am vorbit cu primarul și a zis ca nu are de unde ca așa e legea. Legea nu e așa . Ce acte ar trebui sa dau in judecată primăria pentru decontarea transportului ? Și a doua problema este despre prima de instalare in învățământ ce se da in primul an de când ai intrat in sistem . Eu am depus cerere anul trecut și de atunci tot ma pasează de la unul la altul primarul la contabila și invers . Ce acte ar trebui sa am sa i dau in judecată pentru prima de instalare ? Mulțumesc ! | |
|
|
|
06-09-2017 |
 | Avocat Ciorobea Aurora ✓ Campina
aurora.ciorobea@opticnet.ro
|