Întrebări care nu au primit încă răspuns

Start 77 78 79 80 Final
 11-03-2017
Artur
Avatar
Vizitator
Forum : Civil
Subiect :Contract prestari servicii intre Sc si PF

Fii primul care răspunde

Buna ziua
In data de 08.03.2017,mama mea in calitate de beneficiar pf si sc in calitate de prestator,au semnat un contract de prestari servicii.
Problema pe care am intampinat-o ulterior,este ca,contractul este tipizat insa este completat de mana in doua exemplare scrise de 2 persoane...adica,cel al sc scrise de reprezentantul societatii si se afla la societate,iar cel al mamei mele este scris de alta persoana,deci nu este acelasi scris pe ele.
La aceleasi contracte sunt anexate si doua procese verbale de receptie in care sunt trecute lucrarile ce se vor face la casa si preturile lucrarilor si materialelor.
In pv al mamei mele,de exemplu scrie asa:
Grinzi de lemn 8,5 lei/metru liniar...
Astazi cind au adus grinzile,in pv al sc scrie 85 de lei/ml...
Asta e doar un exemplu,insa la toate materialele,pe procesul verbal este scris fara virgula,iar acum patronul societatii ameninta ca un cotract trebuie respectat ca a semnat pt el.
Astazia mai si dat 7000 de lei avans,fara a i se da vreo chitanta...
Credeti ca se poate anula acest contract?
Va multumesc anticipat...
 10-03-2017
dana13
Avatar
Vizitator
Forum : Civil
Subiect :proiect

Fii primul care răspunde

Buna ziua.Cum pot sa accesez un proiect pt o plantatie de pomi fructiferi in cazul in care terenul este pe numele bunicilor.Pot sa fac un contract de arenda inte mine si bunici?Si daca fac contractul pot accesa proiectul?Multumesc
 10-03-2017
aristotel
Avatar
Înregistrat: 10-03-2017
Mesaje: 1
Locaţie
Forum : Litigii
Subiect :Executari silite - contract de imprumut cu ipoteca

Fii primul care răspunde

Buna ziua,
Într-un final au răspuns si cei de la banca la solicitarea mea , numai că sunt câteva inadvertențe :
1. Mandatarul Băncii Transilvania a (ICC) a emis un răspuns la oferta noastră (depusa pe 16 Decembrie 2016) la 2 luni distanța – pe 16 Februarie cu urmatorul continut :
Referitor la solicitarea debitorului BACIU ILIE-ARISTOTEL cnp 1740405080014, dosar de executare numarul 1590/2014 mentionam faptul ca solicitarea a fost aprobata conform conditiilor de mai jos:
- Aprobarea achitarii sumei de min EUR 30,000 (~ 55% din valoarea creantei) pana in data de 24.02.2017;
- RADIEREA diferentei de creanta EUR 25,765 se va procesa dupa achitarea sumei propuse si transmiterea dovezii catre creditoare.
Mentionam ca valorile de mai sus nu contin si sumele din PV-ul de cheltuieli, pentru care aveam rugamintea de a incheia, cu debitorul, o intelegere separata.
Noi am cerut sa inchida ambele dosare de executare silita ( unul 1602/2014 ce are ca obiect Contractul de credit si Contract de Garantie reala mobiliara pe sume de bani viitoare , si altul 1590/2014 ce are ca obiect executarea garantiei imobiiare
- Nu au facut nici o referire la dosarul 1602/2014 – si nu stiu daca banca poate starui, dupa efectuarea platii, in a continua executarea
- Executorul afirma in Decembrie , ca daca va cere banca el va continua executarea ….
- Nu au mentionat nimic de radierea ipotecii , dupa efectuarea platii…si nu au nici o referire la ultimul punct din cererea noastra ….
!!! foarte important din punctul meu de vedere e ce scrie sub linie in emailul trimis catre executor ( mai jos un print screen) in care spun ca aceste informatii ‘’ pot sa nu exprime punctele de vedere ale Bancii Transilvania’’!





2. Adresa trimisa de ICC către executor a plecat sau a fost transmisa pe 16 Februarie si avea o data limita pana in 24 Februarie.... eu am fost sunat pe 28 de către secretara executorului sa mă întrebe daca am făcut plata ca mi-a fost acceptata cererea .... am cerut sa mi se comunice si mie răspunsul băncii si mi-au dat un email rescris de dansa ....
a. Acum ca termenul e expirat , iar eu fac plata , ei pot invoca faptul ca nu m-am incadrat in termen , si sa continue executarea??
b. Pe 7 martie am fost la executor si am luat înscrisul ( atașat ) si din nou am fost întrebat daca am făcut plata.... Vreau sa fac plata dar vreau sa ma asigur in acelasi timp ca se vor inchide dosarele de executare



Pentru a lamuri situatia cu Banca (ICC) si executor as avea urmatoarele propuneri , si va rog sa ma sfatuiti ce sa adopt:
a) Sa le trimit un email catre toti cei implicati ( Banca , ICC, Executor) si sa le cer un raspuns punctual si eventual o alta data valida , nu ca acum sa fiu instintat dupa ce a expirat termenul limita ...
b) Sa le facem o notificare de dare in plata cu un termen de 18 luni ( mai exact 10 August 2018) , si in acelasi timp sau ulterior o adresa in care sa punctam din nou ce dorim de la ei pentru a finaliza tranzactia
c) O mediere , la un birou de mediator, sau la sediul dumneavoastra in care sa avem lamurite toate punctele

Va mulțumesc,

Ilie Baciu
 06-03-2017
oana
Avatar
Vizitator
Forum : Civil
Subiect :recuperare taxa auto

Fii primul care răspunde

Buna ziua!
As vrea sa recuperez taxa auto de pe 3 autoturisme - inscrise pe trei membri diferiti ai familiei. Masinile sunt inmatriculate in 2014,2015 si 2016 cu taxele de la 1280 la 2900 lei.
Intrebarile sunt:
- imi convine sa le recuperez pe toate sau numai pe cea mai mare?
-ce sanse reale sunt de a recupera banii?
- cam cat dureaza o astfel de actiune?

Va multumesc anticipat!
 01-03-2017
simona
Avatar
Vizitator
Forum : Dreptul muncii
Subiect :neincadrare conform studiilor

Fii primul care răspunde

din anul 2005 lucrez ca angajat al unei primarii in functia de arhivar post prevazut cu studii medii. Din anul 2006 am fost trimisa sa lucrez in cadrul aceleasi primarii la serviciul cadastru fara a avea vreo decizie in acest sens din partea conducerii. In anul 2008 termin facultatea de administratie publica si-mi obtin diploma de licenta. Pana in prezent am lucrat doar pe studii medii (postul fiind prevazut cu studii medii), schimbarea pe un alt post nu a fost niciodata facuta ramanad vdoar un angajat contractual fara posibilitatea de a deveni functionar public. Intrebarea mea este: Institutia a actionat corect sau nu? si as mai avea o intrebare: de ce in situatia in care plecata din primarie nu ma pot angaja in alta parte decat pe studii medii?
 01-03-2017
Ioana M. Popescu
Avatar
Vizitator
Forum : Civil
Subiect :Mostenire vila cu scandal

Fii primul care răspunde

As vrea sa ma ajutati cu un raspuns, si in cazul in care este ok ce imi veti spune, mama mea sa vina la dvs sa colaborati pe o speta legata de mostenirea unei vile, acte si ce mai trebuie.
Vila a apartinut strabunicii mele. Ea a avut doi baieti, pe bunicul meu si pe fratele lui. Bunicul a avut doua sotii, fiecare din ele are cate o fata. Eu sunt fata primei sotii. Bunicul a parasit vila dupa divortul de bunica, si s-a mutat intr-un apartment in zona Obor cu noua nevasta (cu care a ramas casatorit pana la moartea lui).
Bunica a murit acum 3 ani, dupa 2 luni a murit si bunicul. Peste un an a murit si fratele bunicului (care traia in vila)
La moartea bunicului, mama nu a facut succesiunea pentru el. Sora ei vitrega nu cred ca a facut succesiunea decat pentru apartamentul unde traise bunicul, si a vandut apartamentul fara sa o intrebe pe mama.

Problema succesiunii vilei s-a pus doar in momentul in care si fratele bunicului a murit (el nu are sotie si nici mostenitori). Am trimis-o pe mama la un anume cabinet de avocatura unde eu aveam relatii, si s-au facut anumite demersuri. S-a descoperit ca nu se facuse succesiunea inca de pe vremea strabunicii, s-au platiti niste taxe, in fine, aproape tot, pana acum 2 zile, cand, s-a incercat sa se termine aceasta operatiune, practic, ca mama si sora ei sa primeasca certificatele de mostenitoare, ca sa poata sa vanda vila. (Mentionez ca cea de-a sotie a bunicului nu este in totala deplinatatea facultatilor mentala, dar cu toate aceasta, sora mamei mele a adus-o la cabinetul de avocatura sustinuand(si se pare ca are totusi dreptate) ca vrea si ea o parte din vile pe acte. Cu toate acestea, se pare ca exista o clauza, in cazul in care sotia supravietuitoare are probleme psihice/mentale...

Stiu ca legea spune ca desi nu au fost imobile sau proprietati obtinute, realizate in timpul casniciei, sotia supravietuitoare are dreptul la o mica parte, dar, problema este alta. Mama a crezut ca atata vreme cat la vanzarea apartamentului bunicului din centru, ea nu a fost nici macar instiintata, darmite, sa i se dea vreo parte, repet, mama a crezut ca a doua sotie a bunicului nu va avea vreo pretentie asupra niciunei parti din vila, lasandu-le pe cele doua mostenitoare, mama si sora ei, sa isi imparta in mod egal domeniul (zic domeniu, pentru ca are si vila si gradina si zona de garaje).
Si acum a inceput scandalul... Desi au platiti fiecare cate 2 milioane lei vechi - 200 lei, atat mama cat si sora ei, totul s-a sistat pe termen nedeterminat.
Intrebarea mea este, pentru ca noi vrem sa rezolvam cazul totusi, daca aveti vreo solutie.

Astept un raspuns din partea dvs cat mai curand,
va multumesc anticipat din suflet
ps. vila este in zona Basarabia, este o zona foarte buna, de asta probabil si atatea probleme

cu deosebita stima
 28-02-2017
Mihaela72
Avatar
Vizitator
Forum : Dreptul muncii
Subiect :președinte comisie licitație online in SEAP

Fii primul care răspunde

Bună seara . Am și eu o întrebare daca ma puteti ajuta cu un sfat. Lucrez la un spital în compartimentul Administrativ Aprovizionare. În unitate există compartiment Achiziții Contractare. Persoana care lucrează în acest moment la Achiziții ( care e si insarcinata in luna a 4-a) a făcut un referat prin care am fost numită președinte de comisie la o licitație online in SEAP. Mentionez ca am făcut un curs de achiziții publice în luna octombrie 2017 de 5 zile iar pe certificatul acelui curs scrie initiere/perfectionare utilizare SEAP. Este normal și legal să fiu numită ca și președinte în situația în care există o persoană care lucrează în acel compartiment și are specificat în fișa postului aceste proceduri - procedura simplificata? În referat menționează că are mai multe proceduri în derulare și volumul de munca este mare. Oricum achizitiile directe ( cam un sfert din Planul anual al Achizitiilor Publice al unitatii) sunt realizate de compartimentul Administrativ Aprovizionare (am colegi care le au trecute in fisa de post). Menționez că eu sunt încadrată ca Referent I cu studii superioare si pana in prezent de cand a aparut legea 98/2016 nu am fost numita in nici o comisie de licitatie si nici macar nu am avut acces la vizualizarea procedurilor simplificate. Ce ma sfatuiti sa fac in situatia aceasta (intrucat se doreste si ca eu sa preiau aceste proceduri pe perioada cat persoana din compartimentul Achizitii va fi in concediu ingrijire copil)?.Vă mulțumesc.
 27-02-2017
costelcostica costel
Avatar
Vizitator
Forum : Civil
Subiect :titlu proprietate modificat

Fii primul care răspunde

In 2003 s-a obtinut prin legea 18/1991 un teren pt constructie locuinta(1000m patrati )certificatul de proprietate al acestui teren facut in 2003 a fost modificat in 2011 (la2500 m patrati) .Pe acelasi certificat sa taiat 1000 si sa scris deasupra 2500 Aceasta modificare sa facut atat pe certificatul de proprietate cat si pe foaia unde este trecuta suprafata si vecinii .In josul foii cu vecinii este scris: modificat titlu conf HCJ nr/2011 ocpi...si semnatura directorului ocpi fara stampila.Va rog sa-mi spuneti daca e valabila aceasta modificare si daca se mai putea face aceasta modificare in 2011,pentru a se intra in posesia altor 1500 m patrati.Va multumesc
 26-02-2017
siminafilip@yahoo.co.uk
Avatar
Înregistrat: 26-02-2017
Mesaje: 1
Locaţie
Forum : Dreptul muncii
Subiect :spor de handicap de 15% la salar

Fii primul care răspunde

Buna seara. V-as ruga frumos sa ma lamuriti in urmatoarea situatie: am obtinut de la 01 august 2016 un spor de 15% pentru handicap accentuat de vedere, prevazut in Legea nr.284/2010. La acest spor aveam dreptul de cand am obtinut certificatul de handicap (din 2008), dar nu l-am primit de la institutia la care lucrez din cauza ca persoana care face salariile nu a stiut de el. Nici eu nu am stiut ca sa-l cer, am aflat intamplator ca as avea acest drept. Si l-am cerul si mi s-a acordat incepand cu 01.08.2016. Intrebarea mea este: il pot obtine pe 3 ani in urma numai cu hotarare judecatoreasca ? Si daca as cere acest drept in instanta si l-as obtine, cine ar trebui sa mi-l plateasca? Institutia publica la care lucrez sau persoana care intocmeste salariile? Ca eu as vrea sa-mi cer acest drept dar n-as vrea sa-l plateasca doamna care calculeaza salariile. Ce ma sfatuiti? Va multumesc mult.
 25-02-2017
Raluca
Avatar
Vizitator
Forum : Dreptul muncii
Subiect :agent munca temporara

Fii primul care răspunde

Buna ziua
In speranta ca ma puteti ajuta, va deranjez cu urmatoare​a​ intrebar​e​

Daca sunt agent de munca temporara pot trimite un angajat la un utilizator care este de fapt la randul lui agent de munca temporara din Olanda si care la randul lui trimite angajatul meu la clientul final? Este vre-o restrictie in acest caz? Supravegherea si coordonarea va fi delegata de utilizator catre clientul final.


Multumesc frumos!
 15-02-2017
Raicu Bianca
Avatar
Vizitator
Forum : Litigii
Subiect :Normativul de asistent medical /pat la pediatrie

Fii primul care răspunde

Buna ziua . Va rog daca puteti sa imi dati un raspuns la aceasta intrebare :un aistent medical la cate paturi trebuie sa fie intr-un compartiment de pediatrie.? Am incercat sa ma uit pe orinul 1224/2010 privind aprobarea normativelor de personal pt asistenta medicala spitaliceasca dar nu am inteles nimic .
Mentionez faptul ca lucrez intr-un spital de gradul 4 ,pe compartiment pediatrie in tura de 12 cu 24 h si avem un nr de 15 paturi. Deci eu vreau sa stiu pe o tura de 12 ore la 15 paturi cate asistente trebuie sa fim , aici fiind vorba de copii (de la 0 la 18 ani ) si sa imi comunicati daca exista o alta legislatie privitor la aceasta problema.
Va multumesc.
 07-02-2017
Aurel
Avatar
Vizitator
Forum : Drept penal
Subiect :Este abuz in serviciu?

Fii primul care răspunde

La nivelul unei unitati de invatamant directorul supune spre aprobare Consiliului de Administratie conditiile specifice (daca se doreste) pentru etapele de mobilitate a personalului didactic. Conform metodologiei stabilesc ce ore/posturi sunt libere pentru anul viitor si viiabilitatea acestora. Pentru a evita ocuparea posturilor nu dau viabilitate decat 1 an sau 2. Cand apare o persoana de care sunt interesati schimba viabilitatea postului minim 4 ani, pun conditii specifice ca sa nu se incadreze oricine pentru pretransfer/transfer (etapa prioritara) iar cand vine randul celor ce se incadreaza pentru art. 253 il ajuta pe acesta sa se titularizeze. Putem vorbi de un abuz in serviciu? Dar raspunderea membrilor C.A.? Este absurd sa schimbi viabilitatea de la 1 an la 4 ani, mai ales cand populatia scolara scade, deci viabilitatile scad, nu cresc. Faptul ca ascund posturi, sa le pastreze pentru diverse obligati, nu reprezinta totusi un abuz? Inspectoratele Scolare avizeaza astfel de masuri pentru ca de obicei si ei sunt implicati in aranjarea posturilor. Pe mine nu m-au lasat sa cer niste ore la pretransfer deoarece au scornit niste conditii specifice (eu le consider abuzive) pentru a nu ma incadra sa depun dosarul. Chiar nu exista raspundere penala pentru astfel de lucruri?
 07-02-2017
LILIANA_CATR@YAHOO.COM
Avatar
Vizitator
Forum : Pensii
Subiect :in iunie termin somajul si in aprilie 2018 fac 60 ani si ies la pensie ,ce pot sa fac in 7 luni cand

Subiect :in iunie termin somajul si in aprilie 2018 fac 60 ani si ies la pensie ,ce pot sa fac in 7 luni cand

Fii primul care răspunde

in iunie termin somajul si in aprilie 2018 fac 60 ani si pot iesi la pensie ,in perioada din iunie pana in aprilie nu ma angajeaza nimeni ce pot sa fac
 05-02-2017
ALINA ABAGIU
Avatar
Vizitator
Forum : Dreptul muncii
Subiect :diferenta, in activitate, dintre conditiilor periculoase cu cele deosebite

Subiect :diferenta, in activitate, dintre conditiilor periculoase cu cele deosebite

Fii primul care răspunde

doresc sa stiu daca un muncitor incadrat cu spor periculos , de 75 la suta poate activa intr-o zona cu conditii deosebite ....e legal?
 04-02-2017
doina
Avatar
Vizitator
Forum : Dreptul muncii
Subiect :Concedierea inseamna Comisie de disciplina?

Fii primul care răspunde

Buna ziua,

Am lucrat din 2011 pana in decembrie 2016 la un IFN. Din 2011 pana in 2015 ne-au obligat sa ne inregistram ca PFA. Achitau salariu sub minim pe economie. Din octombrie 2015 ne-au inregistrat ca salariati cu contract part-time, 1-2,30 ore/zi, salariu de 173 - 320 ron Brut. Din 2015 superiorul meu (Manager Credite), a cerut sa nu inchid contract clienti la cererea acestora, ci sa mint asupra sumei de plata, astfel incat el sa aibe un numar de clienti activi permanent si salariu. Clientii ajungeau in Biroul de Credite pentru credit restant. Am facut sesizare la centrala IFN, am anuntat AEM (director filiala), dar totul se sfarsea cu un conflict impotriva mea ( eram bagata in alta camera, mi se vorbea urat, amenintari pe sms/verbale, au spus ca aveam relatii sexuale cu clienti (seful meu), mi se cerea sa lucrez eronat in continuare, sau sa ma port urat cu clientii, altfel dispar;- ei sunt satui de mine). S-a incercat efectuarea de dosar penal impotriva mea pentru 2 clienti pe care i-am invatat cum sa inchida suma in Avans inainte de plata sumei la termen. Sesizarile facute de mine la departament Fraude, au ajuns impotriva mea.

In 24 ianuarie 2016 mi-a decedat tatal. Nu aveam datorii nicaieri. Am fost nevoita sa apelez tocmai la acest IFN pentru suma de 5.000 ron (ceruta de firma de pompe funebre pentru inmormantare).
Eram platita cu 220,13 ron/luna+ 50 abonament RATB. Am ajuns sa am restante la acel credit, refuzau sa ma mute pe un post cu salariu normal. Ma sunau de 8 ori/zi pentru neplata, mi se cerea demisia, hartuire morala (jigniri de fata cu colegi directori, colegi sau clienti). In Iunie 2016 mi-au dat inca ceva in plus de munca, asa am achitat creditul. Dar, daca in luna August executam mai multe ore (lucram 13-14 ore/zi si sambata ), la un salariu de 5.912 ron Brut am luat 2.100 ron Net; - adica, furau din salarii. Am atras atentia: la directori in filiala, apoi in centrala. Nimic. Sau mi se raspundea urat ("atat trebuie sa ai salariu"). In Noiembrie 2016 mama a suferit o hernie ombilicala, septicemie. Era necesara prezenta mea la spital. Mi s-a cerut sa accept inlocuirea mea cu o alta colega, pentru ca eu sa ma ocup de mama. Au motivat ca ma vor da pe un post la birou. In Decembrie 2016 la cererea sefului meu am predat telefon firma, acte reprezentant. Mi s-a spus: "esti libera sa pleci, sa nu te mai vad". Acum in Februarie 2017, mi se cere sa fiu in fata Comisiei de Disciplina. Directori au decis ca creditele clientilor care au ajuns in Biroul de Credit datorita sefului meu, care nu a inchis creditele acestora la timp, sa fie achitate integral de MINE.

Desi eu am facut sesizarea la dansii pentru metode incorecte, abuzuri si alte fapte.
Am aratat sefilor mai mari din centrala si filiala chiar si mesajele amenintari din partea Managerului meu de a nu inchide contractele clientilor.

Pentru aceste abuzuri cine raspunde? EU sau SEFUL meu?
 03-02-2017
Avasiloaie claudiu
Avatar
Vizitator
Forum : Dreptul muncii
Subiect :Contract colectiv de munca unic la nivel national

Fii primul care răspunde

Contractul colecti de munca unic la nivel national mai este valabil si pe anu 2017? Mai exact ma intereseaza articolul 51 litera c care apare in contractul colectiv de munca la nivel national pe anii 2011- 2014 . va rog sa imi spuneti daca mai este valabil si daca pot depune cererea la interprinderea unde lucrez .
 02-02-2017
cialis
Avatar
Vizitator
Forum : Drept penal
Subiect :Re:dosar penal pentru conducere sub influenta alcoolului

Fii primul care răspunde

Hello!
cheap viagra tablets , discounted cialis 20 mg ,
 02-02-2017
hutini_marian
Avatar
Vizitator
Forum : Dreptul muncii
Subiect :retragere sindicat

Fii primul care răspunde

Lucrez la o fabrica privata in Alba Iulia.
In cadrul societatii exista un sindicat independent, din care fac si eu parte. Lunar un procent de 1,25% din salariul meu este incasat de sindicat. Din informatiile pe care le stiu, chiar daca as iesi din sindicatul societatii tot ar mai trebui sa platesc 0.5% catre sindicatul regional.
As dori sa ma informati ce trebuie sa fac pentru a ma retrage total din sindicat si pentru a nu mai fi nevoit sa platesc nici o suma de bani
 01-02-2017
Sttefan
Avatar
Înregistrat: 01-02-2017
Mesaje: 1
Locaţie
Forum : Dreptul muncii
Subiect :Contestatie pensie militara

Fii primul care răspunde

Buna ziua,
Subofiter MApN, 14 ani vechime ,18 ani vechime cumulata, trecut in rezerva in 1990, iesit la pensie in 2016 conform art 19 din legea 223, am primit o pensie in suma471ron.
Locuiesc in Constanta si doresc sa cunosc un avocat specilalizat in pensii militare, in vederea deschiderii unui proces de recalculare. Am facut contestatie si au trecut cele 45 de zile fara sa primesc raspuns.
Ma poate ajuta cineva?
Va multumesc!
 01-02-2017
Silviu
Avatar
Vizitator
Forum : Civil
Subiect :TAXA AUTO

Fii primul care răspunde

Buna ziua va rog sa mi dati un sfat am masina inmatriculata In Bulgaria am procura pe aceasta masina si as dori sa o Inscriu In Rmonania va rog sa ma sfatuiti Va multumesc
Start 77 78 79 80 Final

Top avocați activi pe forum

Av.Starjil Marina

1

Telefon: 0742251721Whatsapp

Locație: Prahova

Puncte: 1424

Ultimul răspuns

Av. Bratulescu Adela

2

Telefon: 0746938774

Locație: Bucuresti

Puncte: 1106

Ultimul răspuns

Avocat Adrian-Nicolae ALBU

3

Telefon: 0721393939

Locație: București

Puncte: 364

Ultimul răspuns

Av. Dancu Cosmina

4

Telefon: 0740863366

Locație: Baroul Sibiu

Puncte: 0

Ultimul răspuns

Avocat? Înregistrați-vă, răspundeți pe forum și intrați în clasament.