|
Start ◄ 33 34 35 36 ► Final |
23-06-2022 |
Zargiu Lăcrămioara | | Înregistrat: 23-06-2022 Mesaje: 1 Locaţie: | | |
| Forum : CEDO Subiect :Crimă ân PNT.de maximă siguranță
Fii primul care răspunde
Bună ziua.Fratele meu a fost condamnat ân Barcelona pentru prostituție la 15 ani de ânchisoarea rămas doar la 12 ani findcă a făcut recurs.Când mai avea câteva luni să se libereze a fost ânjunghiat cu 29 lovituri de cuțit adus din afara ânchisorii și ucis àn fața polițiștilordin pnt.la curtea de plimbare.A trecut un an și 8 luni ar noi familia nu am avut nici un proces.Nimeni din angajații pnt.nu a fost tras la răspundere cu toate că au fost anunțați de familie de nenumărate ori cum că viața decedatului era pusă ân pericol de moarte. Ce trebuie făcut vă rog. |
|
|
|
15-06-2022 |
Florin | Vizitator | |
| Forum : Civil Subiect :Înăsprirea legislației pentru vecini zgomotoși și agresivi
Fii primul care răspunde
Revin cu o problemă eternă. Vecinii zgomotoși, care nu te lasă să te odihnești. Si agresivi. Dacă îndrăznești să vorbești cu ei,sa rezolvi amabil,civilizat îți arată ei "cine e șeful,cine e mai tare" la amenințări și bătaie. Te prind ei "la înghesuială " pe scară ca doar sunteți vecini dacă îndrăznești să îi reclami la poliție. Poliția din păcate, în multe cazuri,nu poate face mare lucru. Legislația în România e deficitară și nu prea se poate aplica. Legea 61/1991 la art.2/26 precizează contravenția, dar e greu de probat și de constatat de poliție de multe ori. Așa că mulți stau cu teamă și îndura lipsa de educație și civilizație a semenilor. Oare nu ar fi nevoie de o înăsprire drastica a legislației pentru vecinii care deranjează în orele legale de liniște și tot ei amenință?! Legat de amenințări intra totuși sub incidența penalului,dar și aici nu se iau mereu în serios și considerare. Se merge pe ideea: a fost omul intr-o dispoziție proastă, a fost nervos....sa amenințe în continuare și tu sa continui sa stai cu frică. Sa nu deschizi gura.Sa taci. Si aici ar trebui înăsprită și aplicată legea pentru a descuraja astfel de apucături. Am inițiat o petiție online pe subiect. Puteți trimite link-ul cu petiția la rude,prieteni, cunoștințe etc. pe mail,sms,whatsup, Facebook etc. https://www.petitieonline.com/insprirea_legislaiei_pentru_vecini_zgomotoi_i_agresivi |
|
|
|
12-06-2022 |
Mara | Vizitator | |
| Forum : Civil Subiect :Ordonanța prezidențială sistare lucrari
Fii primul care răspunde
Buna seara.Am cumpărat un imobil format din casa gradina și un garaj cu contract de vânzare cumpărare.Am început să stric garajul și sa construiesc o anexa.Garajul fusese făcut de fratele fostului proprietar,care la un moment dat a vrut să cumpere el imobilul.M am trezit dat în judecată de către fratele celui de la care am cumpărat imobilul,pe motiv că am stricat garajul făcut de el.A cerut ordonanța prezidențială de de sistare lucrari,până ce va veni un evaluator să vadă garajul,pentru care vrea de la fratele lui suma de 8000euro.Ce poate sa mi facă mie, având în vedere că eu am cumpărat cu acte în regula imobilul? Garajul nu mai exista.Eu încă nu am cerut de la primăria comunei autorizație de construcție.Dar nici cel care a făcut garajul nu avea autorizație.Ce pot sa fac că să fiu lăsat în pace pe proprietatea mea de către fratele fostului proprietar?Nu sunt eu de vina că fostul proprietar nua mai vrut să vândă imobilul fratelui său. |
|
|
|
08-06-2022 |
G.Gavril | | Înregistrat: 08-06-2022 Mesaje: 1 Locaţie: | | |
| Forum : Civil Subiect :Cesiunea uzufructului
Fii primul care răspunde
Buna ziua, Intrebarea mea este: Mama mea vrea sa treaca dreptul sau de uzufruct viager (imobil) pe numeme meu. Am fost la un notar public, unde ni s-a spus, ca fara prezenta nudului proprietar nu se poate face . In Art. 714 Noul cod civil scrie clar: SECŢIUNEA a 2-a Drepturile şi obligaţiile uzufructuarului şi ale nudului proprietar Art. 714 Cesiunea uzufructului (1) În absenţa unei prevederi contrare, uzufructuarul poate ceda dreptul său unei alte persoane fără acordul nudului proprietar, dispoziţiile în materie de carte funciară fiind aplicabile. Atunci de ce trebuie sa fie prezent si nudul proprietar la notar pentru a face aceste acte? (Mentionez, ca nudul proprietar nu vrea sa vina in tara pentru asta) Multumesc anticipat! Cu respect, G, Gavril |
|
|
|
07-06-2022 |
Bogdan | Vizitator | |
| Forum : Drept penal Subiect :Executarea muncii in folosul comunitatii
Fii primul care răspunde
In luna februarie am fost condamnat la 10 luni inchisoare cu suspendarea executarii pedepsei sub supraveghere, pe durata unui termen de supraveghere de 4 ani. Una din obligatiile ce imi revin este prestarea a 60 de zile lucratoare neremunerate. Eu trebuie sa prestez aceste zile in primul an de supraveghere sau pot oricand pe durata celor 4 ani? |
|
|
|
03-06-2022 |
| | Înregistrat: 10-09-2025 Mesaje: 0 Locaţie: | | |
| Forum : Drept penal Subiect :urgent eliberare conditionata
Fii primul care răspunde
buna ziua ami puteti spune va rog frumos ce înseamna cand ese.A trecut 4 zile si nimik? Ora estimata: 09:00 Complet: C1 penal Tip solutie: admite cererea Solutia pe scurt: Admite contestaţia la executare formulată de petentul …………….împotriva s.p. 673/2018 a Judecătoriei Sector 1, def. d.p. 715/23.05.2019 a C.Ap.B. secţia II. Descontopeşte pedeapsa rezultantă de 3 ani 4 luni închisoare şi 2 ani interzicerea drepturilor prev. de art. 66 alin. 1 lit. a, b c.p. stabilită prin s.p. 673/2018 a Judecătoriei Sector 1, def. d.p. 715/23.05.2019 a C.Ap.B. secţia II în pedepsele componente, respectiv: - 2 ani închisoare şi 2 ani interzicerea drepturilor prev. de art. 66 alin. 1 lit. a, b c.p. apl. în baza art. 270 alin. 3 Legea 86/2006 privind Codul Vamal cu apl. art. 41 alin. 1 c.p., art. 35 alin. 1 c.p., art. 396 alin. 10 c.p.p. - Pedeapsa de 1 an 4 luni închisoare aplicată prin s.p. 1469/2016 a Judecătoriei Sector 5, def. d.p. 1779/29.11.2016 a C.Ap.B. pentru care s-a dispus revocarea beneficiului suspendării sub supraveghere a executării. În baza art. 595 c.p.p. rap. la art. 4 c.p. şi la Decizia nr. 176/24.03.2022 a CCR constată dezincriminată fapta prev. de art. 270 alin. 3 Legea 86/2006 privind Codul Vamal cu apl. art. 41 alin. 1 c.p., art. 35 alin. 1 c.p pentru care petentul …………….a fost condamnat prin sentinţa sus menţionată. Înlătură pedeapsa principală de 2 ani închisoare şi pedeapsa complementară de 2 ani interzicerea drepturilor prev. de art. 66 alin. 1 lit. a, b c.p. apl. în baza art. 270 alin. 3 Legea 86/2006 privind Codul Vamal cu apl. art. 41 alin. 1 c.p., art. 35 alin. 1 c.p., art. 396 alin. 10 c.p.p. Înlătură aplicarea prevederilor art. 97 c.p. privind pedeapsa de 1 an 4 luni închisoare cu suspendarea sub supraveghere a executării pe un termen de supraveghere de 3 ani aplicată prin s.p. 1469/2016 a Judecătoriei Sector 5, def. d.p. 1779/29.11.2016 a C.Ap.B. Dispune anularea mepî nr. 1324/2019 emis în baza s.p. 673/2018 a Judecătoriei Sector 1 şi punerea în libertate a petentului …………….dacă nu este arestat în altă cauză. Menţine celelalte dispoziţii ale s.p. 673/2018 a Judecătoriei Sector 1, def. d.p. 715/23.05.2019 a C.Ap.B. secţia II. În baza art. 275 alin. 3 c.p.p. cheltuielile judiciare rămân în sarcina statului, 313 lei onorariul avocat oficiu se va avansa din fondul MJ. Cu drept de contestaţie în 3 zile de la comunicarea copiei minutei. Pronunţată în şedinţă publică, azi 30.05.2022 Document: Hotarâre 1331/2022 30.05.2022……………————(si mai are o pronuntare pe data de 7 tot de la aceiasi instanta) |
|
|
|
02-06-2022 |
zicsieu | Vizitator | |
| Forum : Civil Subiect :Blocare lift auto de compania X care ofera mentenanta
Fii primul care răspunde
Date initiale: - 4 locuri de parcare - 4 proprietati private - 1 lift auto cu 4 locuri (2 sus, 2 jos) - proprietatea asociatiei - 1 contract existent asociatie proprietari - compania X: mentenanta lift auto + reprezentant RSVTI X incearca autorizarea lifturilor auto, podelele avand urme de rugina si RSVTI (angajat compania X) decide blocarea liftului in pozitie intermediara astfel incat sa nu poata fi folosit pentru parcare. La fata locului compania Y imi spune ca pentru locul meu de parcare podeaua se poate remedia fara inlocuire. Dupa o luna de la blocare X trimite oferta inlocuire podea catre asociatie; draftul de contract este intre X si posesorul fiecarui loc. Asociatia mentioneaza ca cine nu alege acum oferta X va lucra apoi pe cont propriu. Incerc sa obtin reparatie fara inlocuire de la compania X, dar intr-un final mi se spune ca: - pot sa repar DOAR cu X, doar prin singura modalitate oferita si acceptata de X (inlocuire integrala) - nu pot sa fac demersuri constatare/reparatie in nume propriu doar pt locul meu de parcare, doar asociatia poate pt tot liftul auto - nu exista documentatie CNCIR pentru incercarea de autorizare care a produs blocarea liftului Informez asociatia, cer punct de vedere fata de aspectele legate de contractul cu X si cum pot sa repar pe cont propriu - raspuns: sa ma adresez CNCIR. Fac cereri aditionale prin email catre X pentru deblocare lift pentru constare si remediere in regie proprie. Nu primesc raspuns la cereri si platforma ramane blocata deja de peste 3 saptamani de la ultimul raspuns primit de la X. Cum pot sa obtin deblocarea liftului auto? Este realist sa sper la vreo compensatie? |
|
|
|
28-05-2022 |
Cri-ldo | Vizitator | |
| Forum : Civil Subiect :stingerea dreptului de uzufruct prin incapacitate
Fii primul care răspunde
Buna ziua, Mama mea mi-a facut donatie pastrand uzufructul pentru apartamentul sau, in 2010. Pentru faptul ca s-a îmbolnavit de degenescenta mintala si avea nevoie de ingrijiri speciale, în 2015 impreuna cu fratele meu am dus-o la un camin de batrani. Fratele meu a pus-o sub interdictie judecatoreasca si ii este tutore din septembrie 2021. Apartamentul donat s-a degradat din lipsa micilor reparatii (faianta cazuta la baie, mucegai, peretii ingalbeniti din cauza inundatiilor de la vecini…etc.). In acest apartament nu locuieste nimeni. Fratele meu refuza ca tutore sa se ocupe de apartament, sa plateasca intretinerea si facturile de electricitate, impozite, motivand ca este apartamentul meu. Mentionez ca de 7 ani de zile, el a inchiriat acest apartament si a incasat banii in contul lui. Iar daca fac reparatiile si voi plati facturile, va continua sa il inchirieze si sa incaseze banii inaintand de data asta dreptul de uzufruct al mamei pentru care el este tutore. Ca sa evit toate litigiile care pot decurge, as dori sa stiu : 1) Mama fiind pusa sub interdictie judecatoreasca, isi pastreaza dreptul de uzufruct ? Acest drept antrenand si obligatii pe care ea nu le poate respecta, iar tutorele refuza aceste obligatii 2) Fratele meu isi poate pierde titlul de tutore pentru neindeplinirea responsabilitatii in ceea ce priveste ingrijirea si plata cheltuilelilor acestui apartament pentru care mama are uzufruct ? 3) Fratele meu ca tutore poate renunta la dreptul de uzufruct al mamei pentru acest apartament in favoarea mea ca nud proprietar ? 4) Ce ar trebui si as putea face ca sa intru in posesia proprietatii cu drepturi depline, inaintea decesului mamei cand dreptul la uzufruct se stinge de la sine ? Va multumesc anticipat pentru atentia acordata situatie mele. Cu stima, |
|
|
|
28-05-2022 |
Teo1988 | Vizitator | |
| Forum : Pensii Subiect :Indemnizatie urmas Erou Martir
Fii primul care răspunde
Buna ziua, sunt urmas erou martir decedat in revolutia din 1989. In anul 2015 dupa implinirea varstei de 26 de ani mi-au sistat indemnizatia reparatorie, dupa care eu am depus o cerere la Casa judeteana de pensii Alba Pentru a mi se accorda in continuare procentul de 0,5 calculat la mediul brut pe economie dupa OUG 95 /2014. Au refuzat sa accorde indemnizatia printr-o scrisoare in care scria ceva de genul "situatie in care dumneavoastra nu va regasiti" atat imi mai amintesc, eram la aceea vreme angajat. Anul acesta am depus o noua cerere in luna aprilie iar astazi a venit decizia, voi primi indemnizatie din luna depunerii actelor in cuantum de 2020 ron/lunar. Eu am fost plecat In Germania in ultimi 5 ani. Itrebarea mea este, are sens sa deschid un proces cu casa judeteana de pensii pentru nerespectarea legii 341/2004 si accordarea drepturilor retroactiv? De ce in 2015 au refuzat sa-mi accorde drepturile iar acum dupa 7 ani mi se accepta? Din ceea ce am gasit pe internet, legea nu sa schimbat din 2015. Astapt un raspuns. Multumesc. |
|
|
|
27-05-2022 |
Ionela | Vizitator | |
| Forum : Civil Subiect :Mai pot cere expertiză contabila?
Fii primul care răspunde
Buna ziua. Am depus o cerere de apel in care am contestat excepția inadmisibilități clauzelor abuzive dispusa de instanță de fond. Termenul este pe 30 mai si as dori sa stiu daca pot depune si cerere de expertiza contabila acum. Mulțumesc |
|
|
|
27-05-2022 |
BARBU MARIANA | Vizitator | |
| Forum : Pensii Subiect :RUGAMINTE
Fii primul care răspunde
Buna ziua. Am primit decizia de pensie in luna aprilie si imediat am solicitat suspendarea platii.In luna mai am primit o decizie privind suspendarea platii pensiei incepand cu data de 01.05.2022.Dosarul de pensie a fost depus la data de 01.03.2022, dar cf. acestei decizii plata se suspenda incepand cu data de 01.05.2022. Eu in luna aprilie am primit prin posta bani de la casa de pensii,bani pe care nu i-am ridicat au fost remisi la casa de pensii.Acum ca in decizie scrie ca plata se suspenda incepand cu data de 01.05.2022, oare trebuia sa ridic pensia pe luna martie si aprilie? Daca am suspendat plata pensiei si mai lucrez probabil anul acesta, pot solicita banii de la pilonul 3 de pensii? Va multumesc. |
|
|
|
26-05-2022 |
Matei | Vizitator | |
| Forum : Civil Subiect :Apel
Fii primul care răspunde
Buna ziua. Am depus o cerere de apel prin e-mail in 2 fișiere pdf semnate electronic, plus certificatul aferent semnăturii electronice. Am trecut adresa de corespondență adresa de e-mail trecând si persoana care primește acest e-mail. Ulterior, la 19 noiembrie am solicitat acces la dosarul electronic bifând in cererea respectiva si comunicarea prin -e-mail. In data 3 decembrie-data postei- se am primit o adresa de la instanță fara a-mi fi comunicata si prin e-mail așa cum am cerut.Fiind plecata, aflat de ea la sf lunii decembrie când am revenit la domiciliu. In aceeași zi, am depus Adresa/Cerere -exacta așa am numit-o prin care am cerut repunere in termen. Formularea a fost făcută astfel: "Prin care raspund solicitarilor instantei conform comunicarii adresei din 23 nov. 2021. Solicit totodata si repunerea in termen pentru depunerea cererii de chemare in judecata solicitata de instanță , pentru plata taxei de timbru si a formulării cererii de ajutor judiciar, dar si corecția materiala referitoare la valoarea taxei de timbru, așa cum voi arata mai jos. Am detaliat solicitările in cuprinsul cererii depuse. Am tot așteptat de la instanta o alta adresa ceva referitoare la solicitările mele sau plata taxa repunere, insa sigura citație existenta si la dosar a fost emisa in data de 18.01.22 cu fixare termen in 30.05.22( cu mult pe termenul de 60 zile prevăzut de lege).Am crezut inițial ca se va dezbate si cererile de corecție si ajutor taxa timbru.Am luat legătură cu un avocat si mi-a spus ca cererea mea e ambigua, nu reiese ce vreau sa cer. M-a sfătuit sa plătesc taxa pana la primul termen. Totuși nu stiu exact ce taxa trebuie sa plătesc pentru ca taxa din adresa respectiva depășește chiar si taxa din fond de aceea cerusem corecție materiala. Pot solicita la primul termen luarea in discuție a cererii depuse in 30 dec. , sau mai bine plătesc taxa de 50% din fond? Sper sa ma puteți ajuta cu un răspuns. Mulțumesc. |
|
|
|
25-05-2022 |
Corina | Vizitator | |
| Forum : Civil Subiect :Punerea in posesie si scoaterea din circuitul agricol
Fii primul care răspunde
Buna ziua, Va rog sa ma ajutati cu o nelamurire privind drepturile pe care le am asupra unei teren care se afla inca in perioada de punere in posesie. Mentionez ca terenul este faneata si se afla in extravilan. In cartea funciara s-a notat adeverinta de la primarie pentru punere in posesie. Doresc sa construiesc pe terenul respectiv dar este necesara scoaterea din circuit agricol si mi s-a spus ca terenul cu notarea posesiei nu va primi avizul de la MADR. Nu am gasit nici o informatie in acest sens drept urmare sper sa ma ajutati cu un raspuns. Va multumesc! |
|
|
|
23-05-2022 |
Dumitru | Vizitator | |
| Forum : Dreptul muncii Subiect :Discriminare si hartuire la locul de munca
Fii primul care răspunde
Buna ziua! Am 62 de ani si acum doua luni si jumatate am sustinut si promovat un examen de recrutare pe o functie publica intr-o institutie a statului. Mentionez ca nu am beneficiat de nici un avantaj fata de ceilalti concurenti si examenul a fost corect cu exceptia faptului ca la proba scrisa au intrat in sala de examinare doua persoane de sex feminin, una de aproximativ 30-35 de ani si cealalta de 55-60 de ani, care s-au asezat la masa comisiei de examen si au conversat cateva minute cu membrii comisiei. Am constatat, dupa angajare, ca directoarea institutiei lucreaza in biroul persoanei mai in varsta(biroul directorului fiind in permanenta gol) iar cea mai tanara lucreaza in birou cu mine si cu care ar trebui sa fac echipa in misiunile din teren(persoana este sora sefului serviciului resurse umane de la esalonul superior fapt care ii confera un statut special in institutie, majoritatea angajatilor tratand-o ca pe urmatoarea directoare). In prima luna a fost relativ bine(m-am incadrat rapid, am participat la toate activitatile, am relationat bine) cu exceptia unor afirmatii, din partea colegei mai tinere, de genul "oamenii batrani miros"(sunt un individ ingrijit si in forma fizica foarte buna), "eu sunt tanara", "eu inca nu m-am sclerozat"(ciudat este faptul ca eu fac calculele aritmetice in minte iar dansa cu telefonul) si a faptului ca un sef de serviciu(foarte apropiat de directoare si care este considerat liderul informal al institutiei) i-a spus presedintei comisiei de examen(care este si coordonatoarea biroului in care lucrez) "trebuia sa aduceti un tanar care sa lucreze cu ......., nu un mos!". De o luna de zile lucrurile s-au schimbat semnificativ: -colega mai tanara face presiuni sa preiau niste sarcini care nu tin de domeniul functiei si biroului in care lucrez, sarcini care sunt indeplinite, conform legii de catre o comisie; -directoarea institutiei mi-a cerut acelasi lucru si la solicitarea mea de a emite decizia de numire in comisie mi-a spus ca nu-mi da nici o decizie si daca nu-mi convine sa plec; -nu am mai primit nici o sarcina de serviciu de la sefa de birou; -am fost exceptat, fara nici o explicatie de la toate misiunile in teren, colega mai tanara mergand cu echipa sefei de birou. Pur si simplu isi fac ordinele de deplasare si pleaca din birou fara sa-mi spuna nimic. Am remarcat ca si colegi din alte birouri ma ocolesc si am decis sa aflu despre ce este vorba. Am intrebat un coleg cu care am relationat mai bine si acesta mi-a spus ca directoarea institutiei a mers din birou in birou si le-a spus angajatilor ca sunt infiltrat in institutie de S.R.I. si sa aiba grija desi ea personal nu are nimic de ascuns. Am cerut audienta la directoare dar am fost refuzat. Explicatia sefei de birou pentru excluderea mea din echipele de teren a fost ca nu putem merge patru intr-un singur loc dar nu a motivat cooptarea colegei mai tinere in echipa ei. Recunosc ca sunt afectat atat de inactivitate cat si de izolare si intentionez sa fac ceva ca sa rezolv situatia. M-am gandit sa-mi caut un alt loc de munca dar si in alta parte voi avea tot 62 de ani, in institutiile administratiei publice, oricare ar fi ele, exista grupuri familiale, grupuri politice si alte categorii de grupuri, asa ca m-as afla in aceeasi situatie daca nu m-ar placea cineva. In concluzie ori tac, inghit si plec in alta parte ca sa tac si sa inghit inca trei ani pana ma pot pensiona ori lupt. Aleg sa lupt si as vrea sa stiu ce pot face din punct de vedere juridic. Multumesc! |
|
|
|
17-05-2022 |
Xenia58 | | Înregistrat: 17-05-2022 Mesaje: 1 Locaţie: | | |
| Forum : Civil Subiect :Lamurire prelungire contract de munca pe perioada starii de alerta
Fii primul care răspunde
Buna ziua! Vin cu rugamintea de a ma lamurii intr-o anumita situatie. In anul 2019 am obtinut prin concurs un post de registrator medical la un spital judetean din tara, pe perioada determinata, postul fiind unul temporar vacant. La momentul semnarii contractului individual de munca (data de 22.08.2019) mi s-a comunicat ca acesta va fi unul cu o durata de 24 de luni, cu o posibilitate de prelungire pana la 36 (contract inregistrat cu data in Revisal cu data de 26.08.2022). La implinirea unui an, in urma unei solicitari de prelungire redactata de catre mine la cererea biroului personal (pe motiv ca aceste contracte trebuie prelungite anual) mi s-a aprobat printr-un act aditional cu numarul aferent datei calendaristice in care am semnat propriu-zis contractul (22.08.2020) o prelungire a contractului pe perioada determinata, pe perioada starii de alerta, in baza Legii 55/2020, dar care nu va putea dura mai mult de 30 de zile de la incetare. Acest act aditional a fost intocmit in 26.08.2020 si semnat de catre mine in martie 2021, pe motiv ca datorita pandemiei nu a existat posibilitatea ca personalul medical sa semneze documente la biroul resurse umane. In luna februarie 2022 am solicitat biroului resurse umane o copie a contractului individual de munca, deoarece dupa 3 ani de zile nu am primit exemplarul care imi revenea. Moment in care mi s-a s-a readus la cunostinta ca postul meu din 2019 a fost obtinut prin concurs, iar atunci cand in 26.08.2022 se vor impliniri cele 36 de luni de munca nu va mai exista nicio posibilitate de prelungire a contractului. Totodata, mi s-a adus la cunostinta verbal ca inlocuiesc o anumita persoana (in contract se specifica pe o perioada de 12 luni 26.08.2019-26.08.2020) fapt care nu imi era cunoscut. Din copia contractului individual de munca ( obtinuta dupa 3 ani) reiese ca in perioada 26.08.2019-28.08.2020 am inlocuit o anumita persoana X, iar la sectiunea obiectului contractului s-a adaugat inafara spatiilor care ar fi fost de completat mentiunea-PRIN CONCURS (mentiuni care nu imi sunt cunoscute vizual, dar pe care nu le pot demonstra datorita faptului ca timp de 3 ani nu am primit exemplarul care imi revenea). Potrivit copiei de pe contractul individual de munca am inlocuit in aceea perioada o persoana-X, aceasta fiind pe concediu de maternitate, intorcandu-se in jurul lunii septembrie 2020, perioada in care eu deja imi desfasuram activitatea in baza unui act aditional pe perioada starii de alerta. In ianuarie/februarie 2021 la apropierea perioadei de incetare a starii de alerta am fost la biroul resurse umane in speranta de a primi lamuriri cu privire la ceea ce va urma cu acest contract. La acel moment mi s-a comunicat ca nu imi pot fi aduce lamuriri, deoarece Legea 70/2022 nu este inca in vigoare (era deja in vigoare de aprox. 1-2 zile). Am intrebat daca exista cumva posibilitatea ca dupa cei 2 ani de prelungire a contractului in baza starii de alerta sa se faca revenire la contractul initial iar la implinirea celor 36 de luni anterioare acesta sa mi se incheie. Ca raspuns mi s-a spus ca din moment ca mi-a fost intocmit un act aditional in perioada starii de alerta pentru ca nu s-a putut prelungii contractul sub o alta forma, ca din pacate, desi am obtinut postul prin concurs s-ar putea sa fiu pusa in aceeasi situatie ca acele persoane angajate fara concurs in perioada pandemiei si sub nicio forma nu se poate face revenire la contractul initial. Pe langa aceasta chestiune, in momentul in care am intrebt de ce in contractul individual de munca este specificata data de 26.08.2022, iar in actul adiitonal data de 22.08.2022 mi s-a spus ca a fost o greseala de redactare pe care nu o vor mai modifica. Din nou fapte pe care nu le pot demonstra deoarece mi-au fost expuse numai verbal, nu si in scris. In data de 7 aprilie 2022 am inregistrat o cerere catre conducerea unitatii, in care am solicitat prelungirea contractului de munca si mentionez ca la aceasta cerere nu am primit nici in momentul de fata raspuns sub nicio modalitate, cu toate ca am specificat mai multe date posibile de contract, atat din interiorul spitalului, cat si personale. Intre timp mi s-a comunicat de catre superiorul ierarhic-sef compartiment in care in care imi desfasor activitatea ca datorita Legii 70/2022 mi se va prelungi perioada contractuala cu inca 60 de zile, adica cu un total de 90 de zile de la expirarea starii de alerta (au trecut deja 30 in momentul discutiei), timp in care spitalul va hotari modalitatea de examinare pentru obtinerea unui post pe perioada nedeterminata si cum vom fi incadrati noi, cei angajati prin concurs in aceasta lege. In data de 13 mai 2022 am cerut lamuriri superiorului ierarhic cu privire la perioada care urmeaza iar acesta mi-a comunicat ca, in urma discutiilor cu biroul resurse umane acestia din urma sustin ca exista un articol legislativ, aferent Legii 70/2022 (nu il pot mentiona, deoarece nu mi-a fost comunicat) in care se specifica ca nu vor putea da examen numai persoanele angajate in perioada starii de alerta, dar care au ocupat un post vacant (cu explicatia ca au inlocuit pe o anumita persoana si ca se specifica in contract). In perioada starii de alerta au fost angajate aproximativ 10 persoane fara concurs, la care se adauga inca 7 persoane care au obtinut posturi prin concurs si le-a fost prelungit contractul de munca prin act aditional pe perioada starii de alerta. La solicitarea superiorului ierarhic de a da sansa intregului personalul angajat in perioada starii de alerta de a se inscrie la examen, raspunsul biroului resurse umane a fost ca nu exista aceasta posibilitate, deoarece exista doar un singur post vacant si va putea da examen doar aceea persoana care a venit in perioada starii de alerta pe acel post si ca nu exista alte posturi vacante. In ceea ce priveste situatia aferenta celor care au fost angajati prin concurs mi s-a comunicat tot in aceea discutie, de catre superior, ca probabil in situatia noastra se va face revenire la contractul initial care se va incheia in 26.08.2022 si ca urmeaza ca dupa incheierea celor 90 de zile ( pentru care nu am semnat niciun act aditional) sa mi se intocmeasca un alt act aditional de prelungire a contractului pe perioada determinata pana in 26.08.2022. Mentionez ca in toata aceasta perioada, tot ceea ce am aflat cu privire la situatia contractului meu de munca a fost din discutii, deschise din initiativa mea, lucruri expuse stricr verbal si fara niciun act intocmit cu privire la incetarea starii de alerte, prelungirea contractului pe inca 90 de zile si asa mai departe. Va rog, sa-mi spuneti cum as putea sa procedez mai departe si daca vi se pare ceva in neregula cu aceasta situatie. Va multumesc si sper sa fi inteles situatia mea. Cu respect! |
|
|
|
16-05-2022 |
Iulian Toma | Vizitator | |
| Forum : Civil Subiect :Untold nu vrea sa îmi returneze banii pe bilete
Fii primul care răspunde
Este vorba despre biletele achiziționate pentru ediția din 2020 care nu s-a mai ținut din cauza pandemiei. Organizatorii nu vor sa îmi returneze banii motivând ca nu am respectat procedura trimisa de ei pe email, însă eu nu am primit o astfel de informare. Caut un avocat care ma poate ajuta cu soluționarea problemei. |
|
|
|
13-05-2022 |
gavozm@yahoo.com | | Înregistrat: 13-05-2022 Mesaje: 1 Locaţie: | | |
| Forum : Comercial Subiect :Renovare apartament tamplarie
Fii primul care răspunde
Buna ziua, Va deranjez cu o intrebare deoarece nu stiu cum sa procedez. In iunie 2021 am decis impreuna cu sotul meu sa renovam apartamentul nostru proprietate personala situat in Timisoara. In acest context am tocmit mesteri pentru fiecare etapa de lucari. Singurul mester cu probleme a fost tamplarul cu care ne-am inteles prin multiple conversatii telefonice si in scris sa ne execute la comanda mobila de bucatarie si 7 usi. I-am platit o suma destul de mare in avans si am primit 2 facturi. Bucataria a executat-o cum a dorit el, prost, deoarece a luat masuratorile gresite. Usile le-a masurat de 3 ori si le-a refacut de 3 ori. Nu ne-a sunat din proprie initiativa niciodata, nu ne raspunde la mesaje. Este foarte greu sa luam legatura cu el. Am avut nenumarate discutii cu el, sa vina sa corecteze ce a gresit. De fiecare data cand il sunam ne amana. Mentionez ca nici pana azi nu sunt gata usile-astazi ar fi trebuit sa ia masuratorile pentru praguri, solutie propusa de el, deoarece usile sunt prost facute si prost montate si se vad trecerile dintr-o incapere in alta. I-am cerut sa ne returneze o parte din suma; ni s-a spus ca nu are de unde. Doresc sa stiu daca putem sa-l actionam in instanta fara contract, doar cu discutiile in scris si cu cele 2 facturi. Am reusit sa ii facem plangere la ANPC. As dori sa stiu daca as mai putea sa ma adresez altei institutii competente. Va multumesc! |
|
|
|
13-05-2022 |
Marian | Vizitator | |
| Forum : Comercial Subiect :MASINA NOUA CU PROBLEME
Fii primul care răspunde
Bună, am achiziționat o masina pe firma unde sunt administrator, dar acesta prezintă probleme (zgomote la schimbarea vitezelor) am mers in service de 2 ori si mi-au schimbat cate ceva, dar tot la fel face, tot imi spun ca is zgomote normale etc etc. Am trimis 9 e-mail-uri catre reprezentatul firmei auto in Romania, dar nici un raspuns. vreau sa deschid un dosar. Multumesc |
|
|
|
06-05-2022 |
stircu2 | | Înregistrat: 06-02-2021 Mesaje: 27 Locaţie: | | |
| Forum : Civil Subiect :racord utilitati
Fii primul care răspunde
detin un teren intrailan.Doresc conectare la utilitati. Care sunt obligatiile furnizorului si are ale mele: referitor la apa si canalizare am gasit : ****Branşarea/racordarea la reţelele publice de alimentare cu apă şi de canalizare | Regulament Parte integrantă din Hotărâre 1591/2002 (3) Toate cheltuielile de proiectare, avizare, execuţie, asistenţă tehnică, consultanţă, recepţie şi punere în funcţiune revin în sarcina operatorului. In real;itate nu este asa. sau trebuie proedat altfel? |
|
|
|
15-04-2022 |
| | Înregistrat: 10-09-2025 Mesaje: 0 Locaţie: | | |
| Forum : Civil Subiect :Vânzare auto
Fii primul care răspunde
Buna ziua , am o nelămurire de curând am cumpărat 3 mașini și doresc sa le vând . Dacă le vând pe toate 3 trebuie sa plătesc ceva statului ? Trebuie sa plătesc tva după un număr de mașini vândute ? Sunt persoana fizica Unde as putea găsii mai multe informații ? Dacă as cumpara mașinile pe firma se mai aplica tva ?(firma fiind neplătitoare de tva ) |
|
|
|
|